Enter your email address below and subscribe to our newsletter

​آزادی ۲ زندانی جرایم مالی غیرعمد در کهنوج

به گزارش پایگاه خبری گلدشت کرمان از صالحی خبرنگار صدا وسیمای مرکز کرمان در کهنوج‌ ؛دکتر سینا سیدی پور پزشک و جراح معتمد انجمن حمایت از زندانیان گفت: در راستای پویش مردمی و رسالت انجمن حمایت از زندانیان و به دستور ریاست محترم قوه قضائیه سعی بر این داشتیم خانواده های کم برخوردار زندانیان و نوشته آزادی ۲ زندانی جرایم مالی غیرعمد در کهنوج اولین بار در پایگاه خبری گلدشت کرمان. پدیدار شد.

به گزارش پایگاه خبری گلدشت کرمان از صالحی خبرنگار صدا وسیمای مرکز کرمان در کهنوج‌ ؛دکتر سینا سیدی پور پزشک و جراح معتمد انجمن حمایت از زندانیان گفت: در راستای پویش مردمی و رسالت انجمن حمایت از زندانیان و به دستور ریاست محترم قوه قضائیه سعی بر این داشتیم خانواده های کم برخوردار زندانیان و خود زندانیان جرایم غیر عمد در داخل زندان هستند را تحت پوشش مالی و کمک های پزشکی قرار دهیم.

وی افزود: اخیرا طی حرکت خودجوشی که با اطلاع رسانی ما و کمک های مالی مردم صورت گرفت توانستیم دو نفر از زندانیان جرایم غیر عمد که در داخل زندان هستند را آزاد کنیم و بدهی های آن ها را پرداخت کنیم.

جراح و پزشک معتمد انجمن حمایت از زندانیان کهنوج با بیان اینکه بعد اجتماعی آزادی زندانیان بسیار حائز اهمیت است، خاطر نشان کرد: امیدواریم که این اقدام متداوم باشد و عزیزان و همکارانی که کمک کردند تاثیرات مفید آن را ببینند.

خانم معاذالهی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان نیز در این خصوص تصریح کرد: امیدواریم این پویش فعالیت گسترده و موثر و مثمر ثمری داشته باشد تا بتوانیم با حمایت مردم و خیران زندانیان جرائم غیر عمد زیادی را رهایی بخشیم.

وی گفت: مردم و نیکوکاران شهرستان کهنوج مثل همیشه از قافله کار خیر عقب نمانده و حتی در مراحلی نیز پیشتاز و پیشگام بوده‌اند و با مشارکت در این پویش خداپسندانه امید و شادی را به هم نوعان خود هدیه داده‌اند.

وی در پایان از مساعدت و همکاری رضایی دادستان کهنوج، شعبانی فرماندار ،احمدی مددکار انجمن، دکتر سیدی پزشک و جراح معتمد انجمن حمایت از زندانیان، سالاری رییس دادگستری،خانم نعیمی عضو معتمد انجمن،دهقان رییس اداره زندان، رئیسی قاضی ناظر زندان ، آقای راوند بازرس انجمن حمایت از زندانیان و همه کسانی که در این کار خداپسندانه مشارکت داشته اند، تشکر کرد.

نوشته آزادی ۲ زندانی جرایم مالی غیرعمد در کهنوج اولین بار در پایگاه خبری گلدشت کرمان. پدیدار شد.

منبع :   ​Read More

به اشتراک بگذارید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبل از همه در جریان اخبار قرار بگیرید