Enter your email address below and subscribe to our newsletter

​از ماموریت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تا تصدی پست استانداری

به گزارش پایگاه خبری گلدشت کرمان، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه کرمان با بیان اینکه سیاست گذاری، برنامه ریزی، ساماندهی، نظارت و راهبری مراسم ملی، مذهبی، انقلابی و سیاسی در کشور از وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شمار می رود گفت: برای انجام نوشته از ماموریت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تا تصدی پست استانداری اولین بار در پایگاه خبری گلدشت کرمان. پدیدار شد.

به دیگران هم بگویید

به گزارش پایگاه خبری گلدشت کرمان، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه کرمان با بیان اینکه سیاست گذاری، برنامه ریزی، ساماندهی، نظارت و راهبری مراسم ملی، مذهبی، انقلابی و سیاسی در کشور از وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شمار می رود گفت: برای انجام این وظایف چند ماموریت بر عهده شورای هماهنگی است که اولین آن پاسداشت و گرامیداشت ایام الله است؛ یعنی روزهای مهمی که در تاریخ انقلاب اسلامی وجود دارد.

حجت الاسلام موسی پور با تاکید بر اینکه هویت انقلاب اسلامی را همین ایام‌الله شکل می دهد و گرامیداشت آن از فراموش شدن و انحراف انقلاب جلوگیری می‌کند؛ افزود: در طول سال بالغ بر ۱۵ مراسم ملی به صورت سراسری در کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: اقداماتی که شورا انجام می دهد با هدف فرهنگ سازی در جامعه است و این حجم کار با توجه به تعداد اندک نیروی شاغل در آن و میزان بودجه به‌تنهایی ممکن نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور تعدادنیروهای شاغل در شورا را ۲۵۰ نفر اعلام کرد و افزود: استفاده از ظرفیت های مردمی، حاکمیتی و تشکل‌ های مردم نهاد، هنر شوراست.

وی مناسبت های مذهبی را ماموریت دوم این شورا عنوان کرد و افزود: مناسبت های مهم در طول سال توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سامان داده می شود و دهه کرامت یعنی فاصله بین میلاد حضرت معصومه(س) و ولادت امام رضا(ع) از جمله آنهاست.

حجت الاسلام موسی پور از برگزاری برنامه های فرهنگی، تبلیغی و تبیینی با مشارکت مردم، در کنار اجرای هر مراسم سخن به میان آورد و ضمن اشاره به در پیش بودن سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد؛ افزود: دهه ولایت و اعیاد شعبانیه از دیگر مناسبت هایی است که هرساله با حضور مردم برگزار می شود‌ و ضمن ایجاد شور و شادی، زندگی اهل بیت(ع) نیز تبیین می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در ادامه به صحنه آوردن مردم در مسائل بین المللی و دفاع از مظلومین؛ همچنین تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ را از دیگر ماموریت های مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، برشمرد و افزود: بعضی مناسبت‌های استانی نیز مورد توجه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور است که از جمله آن بزرگداشت ۲۴ مهرماه در کرمان است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود از شرکت مردم در اجتماعات حمایت از مردم مظلوم غزه و جبهه مقاومت سخن به میان آورد و افزود: اجرای مراسم مختلفی که منجر به جریان‌ سازی فرهنگی در کشور شود یکی از ماموریت های مهم شوراست‌.

وی ضمن بیان اینکه از همان روز اول طوفان الاقصی اولین کشوری بودیم که برای جشن سراسری و مراسم شکرگزاری فراخوان دادیم؛ خاطرنشان ساخت: چند راهپیمایی سراسری نیز برگزار و جمعه‌های خشم هر هفته برنامه ریزی شد.

حجت الاسلام موسی پور برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز در مواجهه با هتک حرمت مقدسات توسط دشمنان اسلام را از دیگر اقدامات شورای هماهنگی برشمرد و افزود: در دوره جدید شورا ورود به برخی عرصه‌ها شتاب گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، بودجه سال گذشته شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور را ۱۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

گفتنی است وی در این نشست با تاکید بر اینکه حضور در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را با توجه به حکم مقام معظم رهبری و نمایندگی ولی فقیه در این شورا ترجیح می‌ دهم؛ افزود: تصدی پست استانداری بنده در کرمان صحت ندارد؛ ضمن اینکه در مورد تغییر در استان چیزی نشنیده‌ام و برای اولین بار این را از شما می‌شنوم و فکر نمی‌کنم بنایی هم بر تغییر باشد.

نوشته از ماموریت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تا تصدی پست استانداری اولین بار در پایگاه خبری گلدشت کرمان. پدیدار شد.

منبع :   ​Read More

به اشتراک بگذارید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبل از همه در جریان اخبار قرار بگیرید