Enter your email address below and subscribe to our newsletter

استحکام خانه‌ملت با رای حداکثری محقق می‌شود

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» مجتبی سلطانی‌نژاد رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان، مجلس قوی و کارآمد که از استحکام لازم در قانونگذاری و نظارت برخوردار باشد را منوط به حضور حداکثری و مشارکت بالای انتخاباتی دانست و گفت: برای خلق مشارکت باید شرایط افکارعمومی را درک کرد، به ابهام‌ها و سئوالات مطرح نیز به صورت مستدل و اقناع‌کننده پاسخ داد که رسانه‌ها در این زمینه نقش حیاتی و مهم دارند. رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت حضور همه اقشار مردمی در این انتخابات آنهم در شرایطی که بسیاری از رسانه‌های خارج‌نشین دنبال کمرنگ جلوه دادن آن هستند، اظهارکرد: شکی نیست که هرچه مجلس با آرای بیشتری تشکیل شود، از اراده قوی‌تر در نظارت و نیز قانون‌گذاری برخوردار خواهد شد و خانه ملت با استحکام بیشتری پی‌ریزی می‌شود. وی تصریح کرد: البته در شرایط کنونی که مردم و بخش‌های مهمی از جامعه درگیر مشکلات اقتصادی هستند، در این شرایط تحلیل‌های مختلفی نیز درباره مشارکت انتخاباتی نیز مطرح می‌شود اما آنچه ضرورت دارد اینکه باید با زبان مناسب با افکارعمومی صحبت کرد و به سئوالاتشان پاسخ داد. سلطانی‌نژاد گفت: هرچه بتوانیم بهتر و مستدل‌تر با زبان افکارعمومی، به آنان پاسخ دهیم و اقناع شوند که انتخاب نمایندگان اصلح با مشارکت بیشتر، در حل مشکلات جامعه مؤثرتر است، شاهد حضور بیشتر مردم خواهیم بود. وی با تحلیل نقش رسانه در ارتباط با افکارعمومی و پاسخ دادن به ابهام‌های مردم اظهارداشت: رسانه‌ها باید به‌جای مطالب کلیشه‌ای و شعاری، بتوانند با مردم ارتباط بگیرند، مطالب مورد مطالبه و سئوال افکارعمومی را تهیه کنند و به‌شکل جذاب و هنرمندانه عرضه کنند. به گفته وی، مردم ایران اسلامی قدرشناس هستند و درک همه شرایط نظام را دارند، زیرا به‌خوبی می‌دانند چشم همه کشورها به ایران و انتخابات دوخته شده است. سلطانی‌نژاد تصریح کرد: ضرورت دارد ابعاد مختلف ضرورت‌های حضور حداکثری مردم در انتخابات توسط رسانه‌ها و با بهره‌گیری از نقطه نظرات نخبگان در همه صنوف تبیین و بیان شود. وی با اشاره به اینکه همه رسانه‌های استان کرمان نیز از ماه‌ها قبل درگیر مسأله انتخابات هستند و تبیین شرایط توسط آنان انجام می‌شود گفت: ظرفیت‌های رسانه‌ای دیار کریمان پای کار آمده است و امیدواریم که روز به روز بر فعالیت‌های این بخش افزوده شود. مسئول بسیج رسانه استان کرمان گفت: سازمان بسیج رسانه که خانه اصحاب رسانه با همه سلائق و تنوع رسانه‌ای است، گفت: در هماهنگی و همکاری با مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز خانه مطبوعات، در بسیج رسانه نیز کمک می‌کنیم که هم‌افزایی بیشتر بین رسانه‌ها رخ دهد و توانمندسازی هرچه بیشتر اصحاب رسانه نیز در دستور کار قرار گیرد. انتهای خبر/طهماسبی

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» مجتبی سلطانی‌نژاد رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان، مجلس قوی و کارآمد که از استحکام لازم در قانونگذاری و نظارت برخوردار باشد را منوط به حضور حداکثری و مشارکت بالای انتخاباتی دانست و گفت: برای خلق مشارکت باید شرایط افکارعمومی را درک کرد، به ابهام‌ها و سئوالات مطرح نیز به صورت مستدل و اقناع‌کننده پاسخ داد که رسانه‌ها در این زمینه نقش حیاتی و مهم دارند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت حضور همه اقشار مردمی در این انتخابات آنهم در شرایطی که بسیاری از رسانه‌های خارج‌نشین دنبال کمرنگ جلوه دادن آن هستند، اظهارکرد: شکی نیست که هرچه مجلس با آرای بیشتری تشکیل شود، از اراده قوی‌تر در نظارت و نیز قانون‌گذاری برخوردار خواهد شد و خانه ملت با استحکام بیشتری پی‌ریزی می‌شود.

وی تصریح کرد: البته در شرایط کنونی که مردم و بخش‌های مهمی از جامعه درگیر مشکلات اقتصادی هستند، در این شرایط تحلیل‌های مختلفی نیز درباره مشارکت انتخاباتی نیز مطرح می‌شود اما آنچه ضرورت دارد اینکه باید با زبان مناسب با افکارعمومی صحبت کرد و به سئوالاتشان پاسخ داد.

سلطانی‌نژاد گفت: هرچه بتوانیم بهتر و مستدل‌تر با زبان افکارعمومی، به آنان پاسخ دهیم و اقناع شوند که انتخاب نمایندگان اصلح با مشارکت بیشتر، در حل مشکلات جامعه مؤثرتر است، شاهد حضور بیشتر مردم خواهیم بود.

وی با تحلیل نقش رسانه در ارتباط با افکارعمومی و پاسخ دادن به ابهام‌های مردم اظهارداشت: رسانه‌ها باید به‌جای مطالب کلیشه‌ای و شعاری، بتوانند با مردم ارتباط بگیرند، مطالب مورد مطالبه و سئوال افکارعمومی را تهیه کنند و به‌شکل جذاب و هنرمندانه عرضه کنند.

به گفته وی، مردم ایران اسلامی قدرشناس هستند و درک همه شرایط نظام را دارند، زیرا به‌خوبی می‌دانند چشم همه کشورها به ایران و انتخابات دوخته شده است.

سلطانی‌نژاد تصریح کرد: ضرورت دارد ابعاد مختلف ضرورت‌های حضور حداکثری مردم در انتخابات توسط رسانه‌ها و با بهره‌گیری از نقطه نظرات نخبگان در همه صنوف تبیین و بیان شود.

وی با اشاره به اینکه همه رسانه‌های استان کرمان نیز از ماه‌ها قبل درگیر مسأله انتخابات هستند و تبیین شرایط توسط آنان انجام می‌شود گفت: ظرفیت‌های رسانه‌ای دیار کریمان پای کار آمده است و امیدواریم که روز به روز بر فعالیت‌های این بخش افزوده شود.

مسئول بسیج رسانه استان کرمان گفت: سازمان بسیج رسانه که خانه اصحاب رسانه با همه سلائق و تنوع رسانه‌ای است، گفت: در هماهنگی و همکاری با مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز خانه مطبوعات، در بسیج رسانه نیز کمک می‌کنیم که هم‌افزایی بیشتر بین رسانه‌ها رخ دهد و توانمندسازی هرچه بیشتر اصحاب رسانه نیز در دستور کار قرار گیرد.

انتهای خبر/طهماسبی

منبع :  Read More 

به اشتراک بگذارید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبل از همه در جریان اخبار قرار بگیرید