Enter your email address below and subscribe to our newsletter

​بانوی جیرفتی به سه نفر زندگی دوباره بخشید

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، سجاد سالکی گفت: نجمه فخری‌زاده اهل شهرستان جیرفت ۱۲ اردیبهشت بستری و ۱۷ اردیبهشت مرگ مغزی وی تایید شد. وی اظهار کرد: این بیمار بعد از رضایت خانواده برای اهدای عضو به استان یزد اعزام شد که در این شهرستان کبدش به یک نفر و دو کلیه وی نیز در شیراز به دو نفر دیگر اهدا شد. سالکی با بیان اینکه این نخستین مورد اهدای عضو امسال در جنوب کرمان است، خاطر نشان کرد: سال گذشته هفت مورد رضایت اهدای عضو کسب شد که چهار مورد به اهدای عضو انجامید و سه مورد دیگر به دلیل مرگ بیمار امکان اهدا فراهم نشد. انتهای خبر/ طهماسبی

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، سجاد سالکی گفت: نجمه فخری‌زاده اهل شهرستان جیرفت ۱۲ اردیبهشت بستری و ۱۷ اردیبهشت مرگ مغزی وی تایید شد.

وی اظهار کرد: این بیمار بعد از رضایت خانواده برای اهدای عضو به استان یزد اعزام شد که در این شهرستان کبدش به یک نفر و دو کلیه وی نیز در شیراز به دو نفر دیگر اهدا شد.

سالکی با بیان اینکه این نخستین مورد اهدای عضو امسال در جنوب کرمان است، خاطر نشان کرد: سال گذشته هفت مورد رضایت اهدای عضو کسب شد که چهار مورد به اهدای عضو انجامید و سه مورد دیگر به دلیل مرگ بیمار امکان اهدا فراهم نشد.

انتهای خبر/ طهماسبی

منبع :   ​Read More

به اشتراک بگذارید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبل از همه در جریان اخبار قرار بگیرید