Enter your email address below and subscribe to our newsletter

​بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی در کرمان پایان یافت

گلدشت کرمان/ بیست‌و‌نهمین دورۀ جشنواره بین‌المللی شعر فارسی رضوی، شامگاه ۲۱ اردیبهشت‌ماه، با معرفی پنج شاعر برگزیده و شش شاعر شایستۀ تقدیر در کرمان به کار خود پایان داد. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این مراسم با بیان اینکه تلاش کردیم رویکرد جدیدی در جشنواره بین‌المللی شعر رضوی هم در فرم و هم در نوشته بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی در کرمان پایان یافت اولین بار در پایگاه خبری گلدشت کرمان. پدیدار شد.

گلدشت کرمان/ بیست‌و‌نهمین دورۀ جشنواره بین‌المللی شعر فارسی رضوی، شامگاه ۲۱ اردیبهشت‌ماه، با معرفی پنج شاعر برگزیده و شش شاعر شایستۀ تقدیر در کرمان به کار خود پایان داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این مراسم با بیان اینکه تلاش کردیم رویکرد جدیدی در جشنواره بین‌المللی شعر رضوی هم در فرم و هم در اجرا ایجاد کنیم، گفت: «موفق شدیم این رویداد فرهنگی ادبی را به یک جریان فرهنگی ادبی گسترده تبدیل کنیم».

محسن روحی از رشد ۱۰۰ درصدی ارسال آثار به بیست‌و‌نهمین جشنواره شعر فارسی رضوی نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: «برگزاری رویدادهای مرتبط با جشنواره شعر رضوی در استان‌های دیگر و رویکرد جدید جشنواره، مورد پذیرش اهالی شعر و ادب قرار گرفته است».

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: «جشنواره شعر رضوی از قدیمی‌ترین و پر اصالت‌ترین جشنواره‌های فرهنگی ادبی است که در کرمان توفیق میزبانی از آن را یافتیم و به دلیل این میزبانی برخود می‌بالیم و امیدواریم با این جشنواره فرهنگی، هنری و آیینی توانسته باشیم عرض ارادتی به علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) داشته باشیم».

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با تأکید بر اینکه تلاش داریم جشنواره شعر رضوی را به سمت مردمی شدن و مردمی ماندن سوق دهیم، گفت: «از مؤثران شعر و ادب و مردم استان کرمان و تمام کسانی که در برگزاری این رویداد کمک کردند تا بتوانیم به امام رئوف عرض ارادت کنیم، تشکر می‌کنم».

نوشته بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی در کرمان پایان یافت اولین بار در پایگاه خبری گلدشت کرمان. پدیدار شد.

منبع :   ​Read More

به اشتراک بگذارید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبل از همه در جریان اخبار قرار بگیرید