Enter your email address below and subscribe to our newsletter

​تعلل در ساخت بیمارستان عنبرآباد منجر به تشکیل پروندۀ قضایی شد

گلدشت کرمان/ رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد با انتقاد از تعلل چندین ساله در ساخت بیمارستان عنبرآباد گفت: «دستگاه قضایی شهرستان از هفتۀ آینده به‌طور جدی به مسئلۀ ساخت بیمارستان عنبرآباد ورود پیدا می‌کند». علیرضا سالاری در نشست شورای اداری شهرستان عنبرآباد با اشاره به ورود دستگاه قضایی به موضوع پیگیری حقوق مردم شهرستان، تأکید کرد: نوشته تعلل در ساخت بیمارستان عنبرآباد منجر به تشکیل پروندۀ قضایی شد اولین بار در پایگاه خبری گلدشت کرمان. پدیدار شد.

گلدشت کرمان/ رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد با انتقاد از تعلل چندین ساله در ساخت بیمارستان عنبرآباد گفت: «دستگاه قضایی شهرستان از هفتۀ آینده به‌طور جدی به مسئلۀ ساخت بیمارستان عنبرآباد ورود پیدا می‌کند».

علیرضا سالاری در نشست شورای اداری شهرستان عنبرآباد با اشاره به ورود دستگاه قضایی به موضوع پیگیری حقوق مردم شهرستان، تأکید کرد: «برای افرادی که در زمینۀ ساخت و تکمیل بیمارستان عنبرآباد کوتاهی و تعلل کرده‌اند، پرونده تشکیل می‌شود».

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل دادگستری استان کرمان، وی در ادامه افزود: «این حق مردم نجیب و شریف عنبرآباد نیست که از نعمت امکانات درمانی بی‌بهره باشند و با کوچک‌ترین مشکلی در حوزۀ سلامت و درمان به شهرستان جیرفت مراجعه کنند».

نوشته تعلل در ساخت بیمارستان عنبرآباد منجر به تشکیل پروندۀ قضایی شد اولین بار در پایگاه خبری گلدشت کرمان. پدیدار شد.

منبع :   ​Read More

به اشتراک بگذارید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبل از همه در جریان اخبار قرار بگیرید