Enter your email address below and subscribe to our newsletter

​تغییرات میزبانی استان کرمان از ۲ شهید گمنام

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ امیر مهدی‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه سالروز شهادت امام جعفرصادق علیه‌السلام استان کرمان میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس است. مسئول روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان ادامه داد: مراسم استقبال از این دو شهید گمنام دفاع مقدس پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷:۳۰ در فرودگاه کرمان خواهد بود. وی با بیان اینکه مراسم وداع با این شهدای عزیز در شهرهای رفسنجان و منطقه سیمک کوهپایه جمعه شب برگزار خواهد شد، عنوان کرد: مراسم تشییع و تدفین این شهدای گرانقدر روز شنبه مصادف با سالروز شهادت امام جعفرصادق علیه‌السلام در رفسنجان از میدان شهید سلیمانی تا میدان ابراهیم و در منطقه کوهپایه از روستای عبدل‌آباد تا منطقه سیمک کوهپایه برگزار می‌شود. مهدی‌زاده خاطرنشان کرد: شهید گمنام شهرستان رفسنجان ۲۴ ساله مربوط به منطقه عملیات بدر، در منطقه شرق دجله است که در سال ۱۳۶۳ به شهادت رسید و شهید منطقه سیمک کوهپایه ۱۹ ساله مربوط به عملیات خیبر، در منطقه جزیره مجنون است.  

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ امیر مهدی‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه سالروز شهادت امام جعفرصادق علیه‌السلام استان کرمان میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس است.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان ادامه داد: مراسم استقبال از این دو شهید گمنام دفاع مقدس پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷:۳۰ در فرودگاه کرمان خواهد بود.

وی با بیان اینکه مراسم وداع با این شهدای عزیز در شهرهای رفسنجان و منطقه سیمک کوهپایه جمعه شب برگزار خواهد شد، عنوان کرد: مراسم تشییع و تدفین این شهدای گرانقدر روز شنبه مصادف با سالروز شهادت امام جعفرصادق علیه‌السلام در رفسنجان از میدان شهید سلیمانی تا میدان ابراهیم و در منطقه کوهپایه از روستای عبدل‌آباد تا منطقه سیمک کوهپایه برگزار می‌شود.

مهدی‌زاده خاطرنشان کرد: شهید گمنام شهرستان رفسنجان ۲۴ ساله مربوط به منطقه عملیات بدر، در منطقه شرق دجله است که در سال ۱۳۶۳ به شهادت رسید و شهید منطقه سیمک کوهپایه ۱۹ ساله مربوط به عملیات خیبر، در منطقه جزیره مجنون است.

 

منبع :   ​Read More

به اشتراک بگذارید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبل از همه در جریان اخبار قرار بگیرید