Enter your email address below and subscribe to our newsletter

​‌حمایت مردم کرمان از مسئولان در اجرای طرح نور

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» مردم انقلابی و ولایتمدار کرمان شامگاه گذشته با تشکیل زنجیره انسانی، حمایت خود را از اجرای طرح عفاف و حجاب (طرح نور) اعلام کردند. در این گردهمایی دادستان کرمان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، فرمانده انتظامی استان و تعدادی از مسئولات حضور داشتند و مردم از پلیس و مسئولان دیگر در اجرای طرح نور قدردانی کردند. دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در حاشیه این گردهمایی اظهار کرد: حمایت مردم از مسئولان، حمایت از نظام و اقتدار نظام است و ما به‌عنوان سربازان کوچکی از این مرز و بوم، قدردان همکاری و همدلی مردم هستیم. مهدی بخشی گفت: دشمن تلاش فراوان کرد در این معرکه به گونه‌ای جلوه کند که مسئولان در اجرای طرح نور تنها هستند اما مردم خط بطلانی را بر افکار پلید دشمن کشیدند. 

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» مردم انقلابی و ولایتمدار کرمان شامگاه گذشته با تشکیل زنجیره انسانی، حمایت خود را از اجرای طرح عفاف و حجاب (طرح نور) اعلام کردند.

در این گردهمایی دادستان کرمان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، فرمانده انتظامی استان و تعدادی از مسئولات حضور داشتند و مردم از پلیس و مسئولان دیگر در اجرای طرح نور قدردانی کردند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در حاشیه این گردهمایی اظهار کرد: حمایت مردم از مسئولان، حمایت از نظام و اقتدار نظام است و ما به‌عنوان سربازان کوچکی از این مرز و بوم، قدردان همکاری و همدلی مردم هستیم.

مهدی بخشی گفت: دشمن تلاش فراوان کرد در این معرکه به گونه‌ای جلوه کند که مسئولان در اجرای طرح نور تنها هستند اما مردم خط بطلانی را بر افکار پلید دشمن کشیدند. 

منبع :   ​Read More

به اشتراک بگذارید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبل از همه در جریان اخبار قرار بگیرید