Enter your email address below and subscribe to our newsletter

​دستگیری ۵١٢ مجرم خطرناک و اراذل و اوباش شناسنامه‌دار در استان

گلدشت کرمان/ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: «طی یک‌سال اخیر در رابطه با قاچاق کالا و ارز ۵ هزار و ٣٠٧ فقره پرونده در دادسراهای سراسر استان تشکیل شده است و در این رابطه ۵ هزار ٩٣۶ متهم دستگیر و تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند». مهدی بخشی در جلسۀ شورای معاونین دادگستری استان کرمان برخورد با اراذل نوشته دستگیری ۵١٢ مجرم خطرناک و اراذل و اوباش شناسنامه‌دار در استان اولین بار در پایگاه خبری گلدشت کرمان. پدیدار شد.

گلدشت کرمان/ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: «طی یکسال اخیر در رابطه با قاچاق کالا و ارز ۵ هزار و ٣٠٧ فقره پرونده در دادسراهای سراسر استان تشکیل شده است و در این رابطه ۵ هزار ٩٣۶ متهم دستگیر و تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند».

مهدی بخشی در جلسۀ شورای معاونین دادگستری استان کرمان برخورد با اراذل و اوباش و عواملی که باعث ایجاد ناامنی در جامعه می‌شوند را از اولویت‌های کاری  دادستانی اعلام کرد و افزود: «طی یکسال اخیر علاوه بر تشکیل بانک اطلاعات اراذل و اوباش، با اقدامات نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی، ۵١٢ نفر از مجرمین خطرناک و اراذل و اوباش شناسنامه‌دار در سطح استان شناسایی و دستگیر شده‌اند».

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل دادگستری استان کرمان، وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: «طبق اعلام رسمی دادستانی کل کشور، کرمان جزو استان‌های برتر در خصوص نحوۀ تعیین اموال توقیفی از قاچاقچیان و رسیدگی به پرونده‌های قضایی مرتکبین جرایم موضوع قانون مبارزه با مواد مخدر است».

دادستان کرمان همچنین یادآور شد: «طی یکسال گذشته بیش از ٢۶٨ هزار و ٨۶ فقره پرونده در دادسراهای سراسر استان کرمان مورد رسیدگی قرار گرفته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل‌تر آن قضات و کارکنان دادسراها ١٢ درصد بیشتر پرونده مختومه کرده‌اند».

نوشته دستگیری ۵١٢ مجرم خطرناک و اراذل و اوباش شناسنامه‌دار در استان اولین بار در پایگاه خبری گلدشت کرمان. پدیدار شد.

منبع :   ​Read More

به اشتراک بگذارید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبل از همه در جریان اخبار قرار بگیرید