Enter your email address below and subscribe to our newsletter

​دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی سازی دولت:دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن ساز هستند

دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی دولت گفت: تلاش دشمن برای استفاده از دهه هشتادی به عنوان نسل برانداز با شکست روبرو شد و امروز این نسل، پیشران و تمدن ساز هستند. نوشته <span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی سازی دولت:</span><br/>دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن ساز هستند اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان پدیدار شد.

به دیگران هم بگویید

به گزارش خانه خشتی؛ سید احمد عبودتیان عصر امروز یکشنبه در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان و آغاز رسمی فعالیت ۹۴ شهردار نوجوان دهه هشتادی که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در محل تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) برگزار شد اظهار کرد: اگر گوش به فرمان امام بدهیم تهدید به فرصت تبدیل می شود.

وی افزود: دهه هشتادی ها در رفسنجان تهدید را تبدیل به فرصت کردند و نشان دادند که اگر بر اساس الگوی امام و اسلام عمل شود نوجوانان در کشور حکمرانی می کنند.

عبودتیان بیان کرد: از ویژگی های خوب این طرح این است که این محله محور و مسجد محور است و امام محله طرح های مدیریت شهری را هدایت می کند.
وی در تشریح ویژگی های این طرح محله محور و مسجد محور گفت: در این طرح از بانوان دهه هشتادی استفاده شده؛ به تجربه بزرگترها پشت نشده؛ جوان و نوجوان محور است.

دستیار رئیس جمهور ادامه داد: در این طرح قرار است نسل امروز حول انسان های هدایت گر (امامان مساجد) آینده را بسازند، امروز انسان خلیفه الله در حکمرانی شهر به رسمیت شناخته شده و تازه این آغاز راه و اتفاق شگفتی ساز است.

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی گفت: دشمن برای ده هشتادی ها خیلی خواب دیده بود و فکر می کرد با فضای مجازی و اتفاقات جدید و بعد از جریان کرونا شکاف عمیقی می افتد و این نوجوانان با آرمان های قبل غریب می شوند در حالی که نمی دانند آرمان های اسلامی آرمان های بشری است و هر انسان حُرّ و آزاده ای که از این آرمان ها آگاه شود آن ها را قبول می کند.

وی تصریح کرد: دشمن در دهه نود با راه اندازی داعش در سوریه و عراق می قصد براندازی تفکر انقلاب اسلامی را داشت که با تدبیر رهبری حاج قاسم سلیمانی از پیش قراولان لشکر فراملیتی، فراقومیتی و فرا مذهبی وارد میدان شد.

عبودتیان ادامه داد: در این راستا در لشکریان دفاع از حرم مسیحیان، مسلمانان شیعه و سنی و انواع فرقه ها و نیز از کشورهای اسلامی مانند لبنان، پاکستان، افغانستان، سوریه، یمن و غیره حضور یافتند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن که می خواست ما در عرصه و منطقه نباشیم و این تهدید برای او بود اما ایران تبدیل به سردمدار فرهنگی و جریان ساز اصلی منطقه شد و اگر امروز بخواهد به ایران تجاوز کند از یمن، غزه و لبنان و غیره پاسخ می گیرد.

آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان و آغاز رسمی فعالیت ۹۴ شهردار نوجوان دهه هشتادی که با حضور استاندار کرمان و مدیرکل از مسئولان استانی و شهرستانی در محل تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برگزار شد.

انتهای پیام/

نوشته <span style=’color:#a2a2a2;font-size:12px;’>دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی سازی دولت:</span><br/>دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن ساز هستند اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان پدیدار شد.

منبع :   ​Read More

به اشتراک بگذارید
فاطمه محمدی
فاطمه محمدی
مقاله‌ها: 27039

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبل از همه در جریان اخبار قرار بگیرید