Enter your email address below and subscribe to our newsletter

​دولت برای مهار تورم برنامه‌‌ریزی کند

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ صدیف بدری با بیان اینکه گرانی‌ها و آشفتگی بازار فشار مضاعفی به مردم به‌ویژه قشر آسیب‌پذیر جامعه وارد می‌کند، گفت: در برخی موارد بی‌برنامگی باعث می‌شود به اعتماد عمومی خدشه وارد شود که لازم است دولت برای مهار تورم برنامه‌های مدونی را تدوین کند. نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید از گفتار درمانی دوری کرد و به اولویت‌های مردم توجه بیشتری کرد، ادامه داد: باید تحول جدی در بحث اقتصادی کشور ایجاد کرد که این موضوع نیازمند برنامه‌ریزی برای اقتصاد کشور است. وی تصریح کرد: با سیاست‌گذاری‌های صحیح قطعاً شاهد کاهش التهابات در بازار و کنترل آن خواهیم بود. بدری در پایان اظهار کرد: دولت باید با تدبیر و اتخاذ تصمیم درست هزینه‌ها را کاهش دهد و این موضوع تنها با برنامه‌ریزی مدون امکان پذیر خواهد بود. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان انتهای خبر/م  

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ صدیف بدری با بیان اینکه گرانی‌ها و آشفتگی بازار فشار مضاعفی به مردم به‌ویژه قشر آسیب‌پذیر جامعه وارد می‌کند، گفت: در برخی موارد بی‌برنامگی باعث می‌شود به اعتماد عمومی خدشه وارد شود که لازم است دولت برای مهار تورم برنامه‌های مدونی را تدوین کند.

نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید از گفتار درمانی دوری کرد و به اولویت‌های مردم توجه بیشتری کرد، ادامه داد: باید تحول جدی در بحث اقتصادی کشور ایجاد کرد که این موضوع نیازمند برنامه‌ریزی برای اقتصاد کشور است.

وی تصریح کرد: با سیاست‌گذاری‌های صحیح قطعاً شاهد کاهش التهابات در بازار و کنترل آن خواهیم بود.

بدری در پایان اظهار کرد: دولت باید با تدبیر و اتخاذ تصمیم درست هزینه‌ها را کاهش دهد و این موضوع تنها با برنامه‌ریزی مدون امکان پذیر خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای خبر/م
 

منبع :   ​Read More

به اشتراک بگذارید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبل از همه در جریان اخبار قرار بگیرید