Enter your email address below and subscribe to our newsletter

​روش‌های نوین لازمه گسترش اکتشافات مس

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی راه آرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان؛ امیر حسن‌زاده در ویژه برنامه تخصصی با عنوان «صنعت سبز» در جهاد دانشگاهی استان کرمان با اشاره به اینکه مس، صنعت ملی است و ذخایر خوبی در این بخش داریم، افزود: توقع داریم در حوزه اکتشافات کار بیشتری صورت بگیرد و ذخایر شناسایی شود. معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: می‌توانیم با جوانان فعال شرکت ملی مس و استان کرمان به تولید یک میلیون تن کاتد برسیم که با کار تیمی، شدنی است و باید با همکاری دانشگاه، گمرک و مالیات این هدف محقق و خروجی در سفره مردم بیاید. وی با بیان اینکه در استان کرمان برای افزایش تولید، حمایت کامل خواهیم داشت و درخواست داریم شرکت ملی مس در صنایع پایین دستی ورود کند، افزود: صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه نیاز به افزایش سرمایه دارد تا با حضور دانش‌بنیان‌ها اتفاقات خوبی در صنایع پایین دستی بیفتد. حسن زاده در بخش دیگری از سخنانش گفت: یکی از مشکلات کرمان، فارغ‌التحصیلان بیکار بود که با استفاده از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی، دانشگاه علمی کاربردی، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و دانشگاه فنی و حرفه‌ای و نیازسنجی رشته‌های صنایع، دوره‌های آموزش مهارتی را برگزار کردیم و بازخورد خوبی داشت. وی با اشاره به فعال شدن کنسرسیوم اشتغال استان کرمان گفت: تاکنون برای اشتغال ۱۰ هزار نفر با صنایع تفاهم کرده تا دانشجویان را در رشته‌های مشخص که نیاز است، تربیت کند و ظرفیت‌های دانشگاهی استان با مس همکاری خواهند داشت. معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با تشکر از اقدامات رئیس جهاد دانشگاهی استان اظهار کرد: به تیم اقتصادی در استان اعتقاد داریم و از کارگر جنوب استان تا شمال و شرکت‌های بزرگ در این تیم حضور دارند و باید کمک کنیم در دوره مسئولیتمان اثر خوبی به‌جا بگذاریم. انتهای خبر/ طهماسبی

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی راه آرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان؛ امیر حسن‌زاده در ویژه برنامه تخصصی با عنوان «صنعت سبز» در جهاد دانشگاهی استان کرمان با اشاره به اینکه مس، صنعت ملی است و ذخایر خوبی در این بخش داریم، افزود: توقع داریم در حوزه اکتشافات کار بیشتری صورت بگیرد و ذخایر شناسایی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: می‌توانیم با جوانان فعال شرکت ملی مس و استان کرمان به تولید یک میلیون تن کاتد برسیم که با کار تیمی، شدنی است و باید با همکاری دانشگاه، گمرک و مالیات این هدف محقق و خروجی در سفره مردم بیاید.

وی با بیان اینکه در استان کرمان برای افزایش تولید، حمایت کامل خواهیم داشت و درخواست داریم شرکت ملی مس در صنایع پایین دستی ورود کند، افزود: صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه نیاز به افزایش سرمایه دارد تا با حضور دانش‌بنیان‌ها اتفاقات خوبی در صنایع پایین دستی بیفتد.

حسن زاده در بخش دیگری از سخنانش گفت: یکی از مشکلات کرمان، فارغ‌التحصیلان بیکار بود که با استفاده از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی، دانشگاه علمی کاربردی، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و دانشگاه فنی و حرفه‌ای و نیازسنجی رشته‌های صنایع، دوره‌های آموزش مهارتی را برگزار کردیم و بازخورد خوبی داشت.

وی با اشاره به فعال شدن کنسرسیوم اشتغال استان کرمان گفت: تاکنون برای اشتغال ۱۰ هزار نفر با صنایع تفاهم کرده تا دانشجویان را در رشته‌های مشخص که نیاز است، تربیت کند و ظرفیت‌های دانشگاهی استان با مس همکاری خواهند داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با تشکر از اقدامات رئیس جهاد دانشگاهی استان اظهار کرد: به تیم اقتصادی در استان اعتقاد داریم و از کارگر جنوب استان تا شمال و شرکت‌های بزرگ در این تیم حضور دارند و باید کمک کنیم در دوره مسئولیتمان اثر خوبی به‌جا بگذاریم.

انتهای خبر/ طهماسبی

منبع :   ​Read More

به اشتراک بگذارید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبل از همه در جریان اخبار قرار بگیرید