Enter your email address below and subscribe to our newsletter

​رونمایی از پوستر دومین جشنواره طوبی

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» روز گذشته و در آستانه‌ دهه کرامت، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و معاونان تعلیم و تربیت بسیج در سپاه‌های استانی، از پوستر دومین جشنواره‌ تربیتی شجره طوبی رونمایی شد. مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج ضمن تاکید بر لزوم استفاده هدف‌‌مند از تجارب و ایده‌های کنش‌گران حوزه‌ تعلیم و تربیت کشور افزود: اندوخته‌های ما در بسیج باید قواره‌‌ علمی و هنری بگیرد که قابلیت دسترسی داشته باشد. حجت‌الاسلام سجاد کریمی دبیر دومین جشنواره تربیتی شجره طوبی در سخنانی گفت: در سال قبل ۴ هزار و ۳۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و با بررسی‌های صورت‌ گرفته و اخذ نظر اساتید، با اتخاذ رویکرد تخصصی بر آن شدیم که دومین جشنواره در دو بخش تجارب تربیتی و ایده‌های تربیتی و در قالب مکتوب برگزار شود. کلیه فعالان تربیتی می‌توانند با مراجعه به آدرس: @shajareyetoba در پیام‌رسان ایتا از جزئیات جشنواره اطلاع یابند. انتهای خبر/طهماسبی

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» روز گذشته و در آستانه‌ دهه کرامت، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و معاونان تعلیم و تربیت بسیج در سپاه‌های استانی، از پوستر دومین جشنواره‌ تربیتی شجره طوبی رونمایی شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج ضمن تاکید بر لزوم استفاده هدف‌‌مند از تجارب و ایده‌های کنش‌گران حوزه‌ تعلیم و تربیت کشور افزود: اندوخته‌های ما در بسیج باید قواره‌‌ علمی و هنری بگیرد که قابلیت دسترسی داشته باشد.

حجت‌الاسلام سجاد کریمی دبیر دومین جشنواره تربیتی شجره طوبی در سخنانی گفت: در سال قبل ۴ هزار و ۳۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و با بررسی‌های صورت‌ گرفته و اخذ نظر اساتید، با اتخاذ رویکرد تخصصی بر آن شدیم که دومین جشنواره در دو بخش تجارب تربیتی و ایده‌های تربیتی و در قالب مکتوب برگزار شود.

کلیه فعالان تربیتی می‌توانند با مراجعه به آدرس: @shajareyetoba در پیام‌رسان ایتا از جزئیات جشنواره اطلاع یابند.

انتهای خبر/طهماسبی

منبع :   ​Read More

به اشتراک بگذارید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبل از همه در جریان اخبار قرار بگیرید