Enter your email address below and subscribe to our newsletter

​طوفان شن در حادثه طبس مأمور خدا برای حفظ کشور شد

سیدحسین صابری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ با اشاره به پنجم اردیبهشت‌ماه سالروز حادثه طبس گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ به‌ظاهر بساط آمریکا جمع شد و ملت ایران نسیم آزادی را چشیدند اما آمریکا دست‌بردار نبود و عنوان می‌کرد که بگذارید مردم چند روزی سرگرم باشند. دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان ادامه داد: متأسفانه اکثر عناصر دولت موقت به‌دلیل نفوذ مرعوب وابسته بودند و عملاً قصد سازش داشتند و در همان ماه‌های اول بعداز پیروزی انقلاب اسلامی، این سازش اثر کرد و سفارتخانه آمریکا تبدیل به‌مرکز توطئه علیه انقلاب و انقلابیون شد و این سفارتخانه عملاً به لانه جاسوسی تبدیل شد. وی ابراز کرد: باهمت دانشجویان مسلمان و با تصرف لانه جاسوسی، انقلاب دوم صورت گرفت و خانه جاسوسی فتح شد که این اقدام را آمریکا باور نکرد و در عمل دید که تصرف لانه وگروگان‌گیری طولانی شد و با کمک عناصر خودفروخته داخلی از جمله بنی‌‎صدر ملعون با نیت آزادسازی گروگان‌ها دست به اقدامات متعددی از جمله حمله نظامی به‌قصد آزادسازی گروگان‌ها زد و بدین شکل حمله نظامی شکل گرفت. صابری افزود: آمریکا‌یی‌ها پس‌از سوخت‌گیری از پایگاه‌های خودی در خلیج فارس به‌ قصد ایران و با چندین فروند هواپیمای جنگی و هلی‌کوپتر به‌سمت ایران و تهران حرکت کردند؛ ‌اما از آن‌جایی که  خداوند حافظ این انقلاب و ملت ایران بوده و هست، در صحرای طبس و در اثر طوفان هواپیما آمریکایی‌ها زمین‌گیر شدند و در اثر برخورد دو فروند هواپیما به‌یکدیگر، آتش‌سوزی رخ داد و این فتنه عملاً با شکسن روبه‌رو شد. دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه لاشه هواپیما در صحرای طبس به‌جا ماند و بنا به‌فرموده امام راحل طوفان شن مأمور خدا تأکید کرد: خداوند متعال حافظ انقلاب و کشور بوده و هست و آمریکا با این حادثه، شکست سخت و جیران‌ناپذیری را خورد. وی با بیان اینکه این حادثه بار دیگر نفوذ آمریکایی‌ها را نشان داد، عنوان کرد: پس‌از حادثه طبس برخی از عناصر داخلی با دستور بنی‌صدر خائن محل حادثه را بمباران کردند که در اثر این اقدام، فرمانده سپاه یزد که با اعلام مسافران مینی‌بوس عبوری مطلع و در محل حاضر شده بودف در اثر این حادثه به‌شهادت رسید. صابری بیان کرد: آثار این جنایت و بقایای این شکست و روسایی همچنان باقی است و به‌عنوان موزه در معرض دید بازدیدکنندگان است و مسجد مناسبی در محل احداث شده که مسافران و تماشاگران نماز و سجده شکر به‌جا آورند. دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان تصریح کرد: جا دارد با گذشت بیش‌از ۴۳ سال از این حادثه که خود یک معجزه است بهتر و بیشتر به آن پرداخته شود و درمعرض دید جهانیان قرارگیرد. وی خاطرنشان کرد: در حادثه طبس آمریکا رسوا شد، در حمله نظامی شکست خورد، طوفان شن به‌عنوان مامور خداوند متعال، کشور را نجات داد و جان متصدیان انقلاب حفظ و دست نفوذی‌ها رو شد؛ این مسائل همه عبرت است که باید از آن پند گرفت. انتهای خبر/م

سیدحسین صابری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ با اشاره به پنجم اردیبهشت‌ماه سالروز حادثه طبس گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ به‌ظاهر بساط آمریکا جمع شد و ملت ایران نسیم آزادی را چشیدند اما آمریکا دست‌بردار نبود و عنوان می‌کرد که بگذارید مردم چند روزی سرگرم باشند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان ادامه داد: متأسفانه اکثر عناصر دولت موقت به‌دلیل نفوذ مرعوب وابسته بودند و عملاً قصد سازش داشتند و در همان ماه‌های اول بعداز پیروزی انقلاب اسلامی، این سازش اثر کرد و سفارتخانه آمریکا تبدیل به‌مرکز توطئه علیه انقلاب و انقلابیون شد و این سفارتخانه عملاً به لانه جاسوسی تبدیل شد.

وی ابراز کرد: باهمت دانشجویان مسلمان و با تصرف لانه جاسوسی، انقلاب دوم صورت گرفت و خانه جاسوسی فتح شد که این اقدام را آمریکا باور نکرد و در عمل دید که تصرف لانه وگروگان‌گیری طولانی شد و با کمک عناصر خودفروخته داخلی از جمله بنی‌‎صدر ملعون با نیت آزادسازی گروگان‌ها دست به اقدامات متعددی از جمله حمله نظامی به‌قصد آزادسازی گروگان‌ها زد و بدین شکل حمله نظامی شکل گرفت.

صابری افزود: آمریکا‌یی‌ها پس‌از سوخت‌گیری از پایگاه‌های خودی در خلیج فارس به‌ قصد ایران و با چندین فروند هواپیمای جنگی و هلی‌کوپتر به‌سمت ایران و تهران حرکت کردند؛ ‌اما از آن‌جایی که  خداوند حافظ این انقلاب و ملت ایران بوده و هست، در صحرای طبس و در اثر طوفان هواپیما آمریکایی‌ها زمین‌گیر شدند و در اثر برخورد دو فروند هواپیما به‌یکدیگر، آتش‌سوزی رخ داد و این فتنه عملاً با شکسن روبه‌رو شد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه لاشه هواپیما در صحرای طبس به‌جا ماند و بنا به‌فرموده امام راحل طوفان شن مأمور خدا تأکید کرد: خداوند متعال حافظ انقلاب و کشور بوده و هست و آمریکا با این حادثه، شکست سخت و جیران‌ناپذیری را خورد.

وی با بیان اینکه این حادثه بار دیگر نفوذ آمریکایی‌ها را نشان داد، عنوان کرد: پس‌از حادثه طبس برخی از عناصر داخلی با دستور بنی‌صدر خائن محل حادثه را بمباران کردند که در اثر این اقدام، فرمانده سپاه یزد که با اعلام مسافران مینی‌بوس عبوری مطلع و در محل حاضر شده بودف در اثر این حادثه به‌شهادت رسید.

صابری بیان کرد: آثار این جنایت و بقایای این شکست و روسایی همچنان باقی است و به‌عنوان موزه در معرض دید بازدیدکنندگان است و مسجد مناسبی در محل احداث شده که مسافران و تماشاگران نماز و سجده شکر به‌جا آورند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان تصریح کرد: جا دارد با گذشت بیش‌از ۴۳ سال از این حادثه که خود یک معجزه است بهتر و بیشتر به آن پرداخته شود و درمعرض دید جهانیان قرارگیرد.

وی خاطرنشان کرد: در حادثه طبس آمریکا رسوا شد، در حمله نظامی شکست خورد، طوفان شن به‌عنوان مامور خداوند متعال، کشور را نجات داد و جان متصدیان انقلاب حفظ و دست نفوذی‌ها رو شد؛ این مسائل همه عبرت است که باید از آن پند گرفت.

انتهای خبر/م

منبع :   ​Read More

به اشتراک بگذارید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبل از همه در جریان اخبار قرار بگیرید