Enter your email address below and subscribe to our newsletter

عملیات نظامی ایران، رکورد عملیات‌های دیگر را شکست

امام جمعه رفسنجان گفت: عملیات نظامی که ایران انجام داد رکورد عملیات‌های دیگر را شکست. نوشته عملیات نظامی ایران، رکورد عملیات‌های دیگر را شکست اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان پدیدار شد.

به گزارش خانه خشتی؛ حجت السلام و المسلمین عکسری این هفته در خطبه های نماز جمعه از عملیات پیروزمندانه ایران چنین گفت: درصدر اخبار ایران و جهان عملیات تحسین برانگیز جبهه مقاومت ایران اسلامی علیه کفر و استکبار جهانی بود. 

وی افزود: یک تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز عید فطر مطرح کردند که اسرائیل اشتباه کرد و باید تنبیه شود، سه روز بیشتر نگذشت که تنبیه شد. 

امام جمعه رفسنجان اظهار‌کرد: وقتی که این عملیات را با عملیات روسیه با فرستادن پهباد و موشک به اوکراین بررسی کردند یعنی این عملیات نظامی جمهوری اسلامی ایران رکورد را شکسته است. 

وی در خطبه‌های نمازجمعه به چند نکته اشاره کرد: 

۱: در این عملیات نه تنها اسرائیل شکست نخورد بلکه سیستم دفاعی امریکا هم شکست خورد.

۲: اسرائیل تنها نبود بلکه به گفته‌ی خود امریکا ۱۰کشور دیگر و دو ‌کشوری که پهباد و موشک از آن جا باید عبور میکرد هم از قبل اطلاع داشتند تا با آنها هماهنگی ها انجام شود، و اسرائیل هم روز قبل برای روز شنبه همه ی مراکز آموزشی خود را تعطیل کردند تا خسارت جانی برایشان پیش نیاید.

۳: قدرت عملیات نظامی از خاک ایران انجام شد.

۴: تزلزل حاکمه‌ی نزاعی اسرائیل بود که در کابینه‌ی آنها ایجاد شد.

۵: این تنبیه بزرگ مهم ترین عملیات پهباد و موشک بود که در ایران انجام شد.

۶: وسعت عملیات و حوزه اقتدار نظامی ایران که بعضاً با فاصله‌ی هزار و هشتصد کیلومتر این کار انجام شد، که به دو منطقه‌ی نظامی یکی پایگاه هوایی و دیگری پایگاه سیستم رادارشان اصابت کرد.

۷:نکته ی دیگری در ایران قابل تحسین است هماهنگی کل قوای نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

عکسری در آخر بیان کرد: دوم اردیبهشت روز زمین پاک نامگذاری شده است که یکی از موضوعات دیگریست که‌ برای همه ی مردم یک نعمت الهی است و همه باید از آن مراقبت کنند.

انتهای پیام/

نوشته عملیات نظامی ایران، رکورد عملیات‌های دیگر را شکست اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان پدیدار شد.

منبع :  Read More 

به اشتراک بگذارید
فاطمه محمدی
فاطمه محمدی
مقاله‌ها: 27061

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبل از همه در جریان اخبار قرار بگیرید