Enter your email address below and subscribe to our newsletter

​لزوم تقویت بنیه اقتصادی با ظرفیت شرکت مس

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، امیر حسن‌زاده به همراه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران روز از مجتمع معادن مس شهربابک بازدید کرد. در این سفر یک‌روزه به شهربابک از پروژه‌های توسعه‌ای، واحدهای تغلیظ دو و سه، همچنین پروژه‌های در دست احداث این مجموعه بازدید و ضمن بررسی مسائل و مشکلات آنها مقرر شد؛ مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با استفاده از تمام ظرفیت‌های این شرکت نسبت‌به تسریع در شروع به کار این واحدها اقدامات لازم را انجام دهد. امیر حسن‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان در حاشیه این بازدید گفت: شرکت ملی صنایع مس برای همه ایران بوده و متعلق به کرمان یا آذربایجان یا استان دیگری نیست، یک مجموعه ملی است و باید از آن برای تقویت بنیه اقتصادی کشور استفاده شود. وی بر استفاده از ظرفیت شرکت ملی مس در راه‌اندازی بازار و کاروانسرای مس در شهر کرمان تأکید کرد و گفت: اتحاد و همدلی هرچه بیشتر مجموعه‌های شرکت ملی مس در استان کرمان جهت تولید یک میلیون کاتد مس و تکمیل زنجیره ارزش مس در استان الزامی است. حسن‌زاده، خرید مجموعه‌های معدنی از داخل استان و تامین نیاز این مجموعه‌ها از ظرفیت‌های استانی را هم مطرح و خاطر نشان کرد: از دیگر مصوبات این جلسه بررسی مسائل معادن جدید شرکت ملی مس در استان کرمان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بررسی بود. در پایان این بازدید نیز توسعه و تجهیز معادن چهارگنبد هم در دستور کار قرار گرفت. انتهای خبر/طهماسبی

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، امیر حسن‌زاده به همراه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران روز از مجتمع معادن مس شهربابک بازدید کرد.

در این سفر یک‌روزه به شهربابک از پروژه‌های توسعه‌ای، واحدهای تغلیظ دو و سه، همچنین پروژه‌های در دست احداث این مجموعه بازدید و ضمن بررسی مسائل و مشکلات آنها مقرر شد؛ مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با استفاده از تمام ظرفیت‌های این شرکت نسبت‌به تسریع در شروع به کار این واحدها اقدامات لازم را انجام دهد.

امیر حسن‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان در حاشیه این بازدید گفت: شرکت ملی صنایع مس برای همه ایران بوده و متعلق به کرمان یا آذربایجان یا استان دیگری نیست، یک مجموعه ملی است و باید از آن برای تقویت بنیه اقتصادی کشور استفاده شود.

وی بر استفاده از ظرفیت شرکت ملی مس در راه‌اندازی بازار و کاروانسرای مس در شهر کرمان تأکید کرد و گفت: اتحاد و همدلی هرچه بیشتر مجموعه‌های شرکت ملی مس در استان کرمان جهت تولید یک میلیون کاتد مس و تکمیل زنجیره ارزش مس در استان الزامی است.

حسن‌زاده، خرید مجموعه‌های معدنی از داخل استان و تامین نیاز این مجموعه‌ها از ظرفیت‌های استانی را هم مطرح و خاطر نشان کرد: از دیگر مصوبات این جلسه بررسی مسائل معادن جدید شرکت ملی مس در استان کرمان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بررسی بود.

در پایان این بازدید نیز توسعه و تجهیز معادن چهارگنبد هم در دستور کار قرار گرفت.

انتهای خبر/طهماسبی

منبع :   ​Read More

به اشتراک بگذارید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبل از همه در جریان اخبار قرار بگیرید