Enter your email address below and subscribe to our newsletter

مسئله انسجام ملی در امت اسلامی بسیار مهم است

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ آئین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.   در خطبه‌های اول به‌مانند همیشه سخنان، ائمه جمعه در زمینه توجه‌به تقوای الهی، خودسازی، بیان احادیث و روایات ائمه معصومین علیهم‌السلام، بیان شد و در خطبه‌های دوم نماز جمعه، مسائلی همچون روز قدس و حمایت مردم ایران از مردم مظلوم غزه و اثر آن در جهان اشاره کردند و مسائلی همچون فرا رسیدن روز ملی فناوری هسته‌ای و قطع ارتباط ایران با آمریکا و راهپیمایی روز قدس در حمایت از مردم مظلوم غزه مطرح شد. امام جمعه شهرستان جیرفت: مسئله انسجام ملی در امت اسلامی بسیار مهم است حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میثم تارم گفت: آثار و برکات ماه مبارک رمضان در دنیا و آخرت موجب عاقبت بخیری خواهد شد. امام جمعه جیرفت افزود: وحدت و انسجام ملی در امت اسلامی بسیار مهم و ارزشمند است و هر فردی با هر تفکر و سلیقه‌ای که دارد باید در جبهه نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت قدم و استوار بماند. وی بیان کرد: همه مردم باید در صف اتحاد و همدلی، متحد باشند و در یک راستا نسبت به ارزش‌های دین مبین اسلام حرکت کنند. حجت‌الاسلام‌ والمسلمین تارم عنوان کرد: حرمت مسئله مهم حجاب و عفاف در جامعه اسلامی باید طبق مسئولیتی که بر عهده داریم رعایت شود. خطیب نماز جمعه جیرفت اظهار کرد: آحاد مردم با احیای امر به معروف و نهی از منکر در موضوع حجاب و عفاف با وحدت و همدلی در راستای بصیرت اقدامات خوبی را انجام دهند. این خبر در حال تکمیل است... انتهای خبر/م

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ آئین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.
 
در خطبه‌های اول به‌مانند همیشه سخنان، ائمه جمعه در زمینه توجه‌به تقوای الهی، خودسازی، بیان احادیث و روایات ائمه معصومین علیهم‌السلام، بیان شد و در خطبه‌های دوم نماز جمعه، مسائلی همچون روز قدس و حمایت مردم ایران از مردم مظلوم غزه و اثر آن در جهان اشاره کردند و مسائلی همچون فرا رسیدن روز ملی فناوری هسته‌ای و قطع ارتباط ایران با آمریکا و راهپیمایی روز قدس در حمایت از مردم مظلوم غزه مطرح شد.

امام جمعه شهرستان جیرفت: مسئله انسجام ملی در امت اسلامی بسیار مهم است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میثم تارم گفت: آثار و برکات ماه مبارک رمضان در دنیا و آخرت موجب عاقبت بخیری خواهد شد.

امام جمعه جیرفت افزود: وحدت و انسجام ملی در امت اسلامی بسیار مهم و ارزشمند است و هر فردی با هر تفکر و سلیقه‌ای که دارد باید در جبهه نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت قدم و استوار بماند.

وی بیان کرد: همه مردم باید در صف اتحاد و همدلی، متحد باشند و در یک راستا نسبت به ارزش‌های دین مبین اسلام حرکت کنند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین تارم عنوان کرد: حرمت مسئله مهم حجاب و عفاف در جامعه اسلامی باید طبق مسئولیتی که بر عهده داریم رعایت شود.

خطیب نماز جمعه جیرفت اظهار کرد: آحاد مردم با احیای امر به معروف و نهی از منکر در موضوع حجاب و عفاف با وحدت و همدلی در راستای بصیرت اقدامات خوبی را انجام دهند.

این خبر در حال تکمیل است…

انتهای خبر/م

منبع :  Read More 

به اشتراک بگذارید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبل از همه در جریان اخبار قرار بگیرید