Enter your email address below and subscribe to our newsletter

​مسوولین حج استان در جمع زائرین جنوب کرمان

گلدشت کرمان/ روز جمعه ۷ اردیبهشت حجه الاسلام سازندگی مسوول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و دکتر ایرانمنش مدیر حج و زیارت استان در جمع زائرین شهرستانهای جنوب کرمان حاضر شدند و از نزدیک فرایند اعزام زائرین جنوب کرمان را پیگیری کردند. به گزارش پایگاه خبری گلدشت؛ در این جلسه محمد علی ایرانمنش ضمن نوشته مسوولین حج استان در جمع زائرین جنوب کرمان اولین بار در پایگاه خبری گلدشت کرمان. پدیدار شد.

گلدشت کرمان/ روز جمعه ۷ اردیبهشت حجه الاسلام سازندگی مسوول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و دکتر ایرانمنش مدیر حج و زیارت استان در جمع زائرین شهرستانهای جنوب کرمان حاضر شدند و از نزدیک فرایند اعزام زائرین جنوب کرمان را پیگیری کردند.

به گزارش پایگاه خبری گلدشت؛ در این جلسه محمد علی ایرانمنش ضمن تبریک به زائرین جنوب کرمان برای تکمیل ثبت نام آنها در کاروان جنوب استان اعلام کرد: پروازهای حج تمتع استان کرمان از تاریخ ۲۲ همین ماه اغاز و در مدت ۵ روز بیش از ۲۶۰۰ نفر زائر و عوامل در قالب ۲۰ کاروان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

حجه الاسلام سازندگی نیز با اشاره به لزوم رعایت موازین شرعی و اخلاقی در حج اظهار داشت: حج فریضه ای است که جنبه بین المللی داشته و زائرین ایرانی پیام آوران وحدت در امت اسلامی هستند.

در این جلسه مجد مسوول حراست حج و زیارت استان توصیه های امنیتی و اخلاقی مورد نیاز را به زائرین جنوب کرمان ارائه نمود.

همچنین در گردهمایی بنی اسدی مدیر بازرسی حج و زیارت استان به همراه کرامت پیرنیا بازرس حج در جنوب کرمان آخرین وضعیت خدمات دهی به زائرین جنوب کرمان را مورد بررسی قرار دادند.

حجه الاسلام تارم روحانی کاروان حجاج جنوب کرمان و امام جمعه شهرستان جیرفت نیز ضمن ارائه مطالب آموزشی به زائرین از ایشان خواست آمادگی روحی را جهت انجام این سفر معنوی در خود ایجاد کنند.

محمد مجاز مدیر کاروان حجاج جنوب کرمان نیز در این مراسم اظهار داشت: کاروان حج امسال برای زائرین جنوب کرمان در قالب ۹۵ زائر و ۳ نفر عوامل سازماندهی شده که در هفته پایانی ماه جاری به مدینه منوره اعزام خواهند شد.

وی افزود: در این کاروان زائرین از شهرستانهای جیرفت، کهنوج، عنبرآباد، رودبار، منوجان، فاریاب، زرند، سیرجان و کرمان حضور دارند و به شکر خدا کلیه اقدامات پزشکی و اداری اعزام تاکنون طبق برنامه ریزی انجام شده بدون مشکل صورت پذیرفته است.

لازم به ذکر است در سفر به سرزمین وحی؛ حجه الاسلام تارم به عنوان روحانی و محمد مجاز به عنوان مدیر، جمع زائرین کاروان ۲۶۰۶۳ شهرستانهای جنوب استان را همراهی خواهند کرد.

نوشته مسوولین حج استان در جمع زائرین جنوب کرمان اولین بار در پایگاه خبری گلدشت کرمان. پدیدار شد.

منبع :   ​Read More

به اشتراک بگذارید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبل از همه در جریان اخبار قرار بگیرید