Enter your email address below and subscribe to our newsletter

​مهلت چهار ساله اکتشاف به گل‌گهر

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» در نشست استانی اجرای سیاست‌های اقتصادمقاومتی در ابعاد حقوقی به  به شرکت‌های سیرجان ایرانیان و گل‌گهر برای اکتشاف و استخراج برخی پهنه‌ها چهار سال مهلت داده شد. حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی گفت: این شرکت‌ها چند سال پیش قراردادی با هدف استخراج سنگ‌آهن با شرکت ایمیدرو امضا کردند، اما به دلایل مختلف از جمله تحریم‌ها نتوانستند به تعهدات خود عمل کنند که در این جلسه به آنها ۴ سال مهلت داده شد تا موانع را برطرف و تعهدات خود از جمله استخراج سنگ‌آهن و همچنین پرداخت حقوق دولتی را انجام دهند. رئیس کل دادگستری کرمان در پایان خاطر نشان کرد: این شرکت‌ها همچنین موظف شدند ظرف سه ماه ضمانت‌نامه‌های بانکی که تضمین لازم برای انجام تعهدات آنها باشد به ایمیدرو تحویل دهند. در این جلسه همچنین در مورد قیمت شن و ماسه و تخلفات برخی شرکت‌ها تصمیم‌گیری شد و قرار شد شورای معادن با ورود به این موضوع، مانع از افزایش نابه‌جای قیمت‌ شن و ماسه در استان و در نتیجه کاهش تولید شود. منبع: معدن انتهای خبر/ طهماسبی

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» در نشست استانی اجرای سیاست‌های اقتصادمقاومتی در ابعاد حقوقی به  به شرکت‌های سیرجان ایرانیان و گل‌گهر برای اکتشاف و استخراج برخی پهنه‌ها چهار سال مهلت داده شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی گفت: این شرکت‌ها چند سال پیش قراردادی با هدف استخراج سنگ‌آهن با شرکت ایمیدرو امضا کردند، اما به دلایل مختلف از جمله تحریم‌ها نتوانستند به تعهدات خود عمل کنند که در این جلسه به آنها ۴ سال مهلت داده شد تا موانع را برطرف و تعهدات خود از جمله استخراج سنگ‌آهن و همچنین پرداخت حقوق دولتی را انجام دهند.

رئیس کل دادگستری کرمان در پایان خاطر نشان کرد: این شرکت‌ها همچنین موظف شدند ظرف سه ماه ضمانت‌نامه‌های بانکی که تضمین لازم برای انجام تعهدات آنها باشد به ایمیدرو تحویل دهند.

در این جلسه همچنین در مورد قیمت شن و ماسه و تخلفات برخی شرکت‌ها تصمیم‌گیری شد و قرار شد شورای معادن با ورود به این موضوع، مانع از افزایش نابه‌جای قیمت‌ شن و ماسه در استان و در نتیجه کاهش تولید شود.

منبع: معدن

انتهای خبر/ طهماسبی

منبع :   ​Read More

به اشتراک بگذارید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبل از همه در جریان اخبار قرار بگیرید