Enter your email address below and subscribe to our newsletter

​هواشناسی استان کرمان هشدار زرد صادر کرد

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل از اداره‌کل هواشناسی استان کرمان؛ این اداره‌کل ضمن صدور هشدار سطح زرد اعلام کرد: از روز سه‌شنبه تا اوایل هفته آینده بر سرعت وزش باد در سطح استان افزوده خواهد شد. بیشینه سرعت وزش باد در نیمه غربی و جنوب شرق استان پیش‌بینی می‌شود، لذا خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در مناطق مذکور محتمل است. همچنین طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ضمن افزایش ابر رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در برخی از مناطق شمال و غرب استان دور از انتظار نیست. انتهای خبر/م  

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل از اداره‌کل هواشناسی استان کرمان؛ این اداره‌کل ضمن صدور هشدار سطح زرد اعلام کرد: از روز سه‌شنبه تا اوایل هفته آینده بر سرعت وزش باد در سطح استان افزوده خواهد شد.

بیشینه سرعت وزش باد در نیمه غربی و جنوب شرق استان پیش‌بینی می‌شود، لذا خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در مناطق مذکور محتمل است.

همچنین طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ضمن افزایش ابر رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در برخی از مناطق شمال و غرب استان دور از انتظار نیست.

انتهای خبر/م
 

منبع :   ​Read More

به اشتراک بگذارید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبل از همه در جریان اخبار قرار بگیرید