Enter your email address below and subscribe to our newsletter

​پاسداری خدمت‌گذاری به مردم و اسلام است

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ شهید «عباس كارگر برزی» بيستم اسفند ۱۳۴۳، در روستای كشكوئيه از توابع شهرستان رفسنجان به‌دنيا آمد. وی در هشتم مرداد ۱۳۶۱، در مهران به‌شهادت رسيد. پيكر وی پس از تفحص سال ۱۳۶۵، در شريف‌آباد رفسنجان به‌خاك سپرده شد. گزیده‌ای از وصيت نامه شهيد عباس كارگر را مرور می‌کنیم: ابتدا سپاس بايد گفت پروردگار متعال را كه مرا بر شغل پاسدارى كه خدمت‌گذارى به مردم و اسلام و ادامه دادن راه شهيدان است منت نهاده و رحمت بر پيامبران و فرسنتدگان او كه سعادت در راه خود را به ما نشان دادند و سپاس خدايى را كه مرا از خاك خلق كرد و به خاك برمی‌گرداند چقدر عالى است كه انسان اين نداى حق را پاسخ دهد و در راه او جهاد نمايد من خودم را كبوترى رها شده كه به سوى سعادت پرواز مى‌نمايد حس مى كنم و چه ننگ است انسان در بستر لحاف بميرد. خانواده عزيز پدرو مادرم از اينكه فرزند خوبى نبودم واقعاً شرمنده‌ام و اميدوارم كه مرا ببخشيد و تو هم چون ما در بقيه برادران شهيدم افتخار كن كه من در چنين راهى قدم گذاشته‌ام، اى امت شهيدپرور كه خون‌ها براى اسلام داده‌ايد و مى‌دهيد جوانان ما ديگر لاله‌هاى سرخ را براى حجله‌گاه عروسى‌شان نمى‌خواهند آن‌ها لاله‌ها را براى حجله‌گاه شهادت‌شان مى‌خواهند. اى برادران و خواهرانم اگر دفاع نكنيم و فرداى قيامت روز سرنوشت انسان‌ها چه جوابى بدهيم كفر با اينكه مى‌دانند كه كفرايى مى‌ترسند اول كه براى اسلام مى‌جنگيم پس ترس معنى ندارد و از شما مى‌خواهم در دعاها يتان (امام را) دعا كنيد و امام را تنها نگذاريد. خواهرانم زينب‌وار در مقابل ناملايمات زندگى دست و پنجه نرم كنند و از خانواده‌ام مى‌خواهم كه براى مرگ من گريه نكنند و اگر گريه كنند راضى ندارم. دوستان و آشنايان و همرزمانم وحدت را حفظ كنيد و با ادامه دادن راه شهدا كه بزرگ‌ترين سلاح ما مى‌باشد مشت محكمى بر دهان ابر قدرت‌های جهان‌خوار بزنيد و مبادا امام امت اين قلب و اين هديه خدا را تنها بگذاريد و از نماز شب كوتاهى نكنيد كه اين راهى است براى رسيدن به كمال انسانى. به اميد پيروزى رزمندگان اسلام و دعا براى امام را فراموش نكنيد. منبع: نوید شاهد کرمان انتهای خبر/م  

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ شهید «عباس کارگر برزی» بیستم اسفند ۱۳۴۳، در روستای کشکوئیه از توابع شهرستان رفسنجان به‌دنیا آمد. وی در هشتم مرداد ۱۳۶۱، در مهران به‌شهادت رسید. پیکر وی پس از تفحص سال ۱۳۶۵، در شریف‌آباد رفسنجان به‌خاک سپرده شد.

گزیده‌ای از وصیت نامه شهید عباس کارگر را مرور می‌کنیم:

ابتدا سپاس باید گفت پروردگار متعال را که مرا بر شغل پاسدارى که خدمت‌گذارى به مردم و اسلام و ادامه دادن راه شهیدان است منت نهاده و رحمت بر پیامبران و فرسنتدگان او که سعادت در راه خود را به ما نشان دادند و سپاس خدایى را که مرا از خاک خلق کرد و به خاک برمی‌گرداند چقدر عالى است که انسان این نداى حق را پاسخ دهد و در راه او جهاد نماید من خودم را کبوترى رها شده که به سوى سعادت پرواز مى‌نماید حس مى کنم و چه ننگ است انسان در بستر لحاف بمیرد.

خانواده عزیز پدرو مادرم از اینکه فرزند خوبى نبودم واقعاً شرمنده‌ام و امیدوارم که مرا ببخشید و تو هم چون ما در بقیه برادران شهیدم افتخار کن که من در چنین راهى قدم گذاشته‌ام، اى امت شهیدپرور که خون‌ها براى اسلام داده‌اید و مى‌دهید جوانان ما دیگر لاله‌هاى سرخ را براى حجله‌گاه عروسى‌شان نمى‌خواهند آن‌ها لاله‌ها را براى حجله‌گاه شهادت‌شان مى‌خواهند.

اى برادران و خواهرانم اگر دفاع نکنیم و فرداى قیامت روز سرنوشت انسان‌ها چه جوابى بدهیم کفر با اینکه مى‌دانند که کفرایى مى‌ترسند اول که براى اسلام مى‌جنگیم پس ترس معنى ندارد و از شما مى‌خواهم در دعاها یتان (امام را) دعا کنید و امام را تنها نگذارید.

خواهرانم زینب‌وار در مقابل ناملایمات زندگى دست و پنجه نرم کنند و از خانواده‌ام مى‌خواهم که براى مرگ من گریه نکنند و اگر گریه کنند راضى ندارم.

دوستان و آشنایان و همرزمانم وحدت را حفظ کنید و با ادامه دادن راه شهدا که بزرگ‌ترین سلاح ما مى‌باشد مشت محکمى بر دهان ابر قدرت‌های جهان‌خوار بزنید و مبادا امام امت این قلب و این هدیه خدا را تنها بگذارید و از نماز شب کوتاهى نکنید که این راهى است براى رسیدن به کمال انسانى. به امید پیروزى رزمندگان اسلام و دعا براى امام را فراموش نکنید.

منبع: نوید شاهد کرمان

انتهای خبر/م
 

منبع :   ​Read More

به اشتراک بگذارید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبل از همه در جریان اخبار قرار بگیرید