Enter your email address below and subscribe to our newsletter

کرمانی‌ها در حمایت از مردم غزه راهپیمایی می‌کنند

گلدشت کرمان/ راهپیمایی ملی حمایت از مردم مظلوم غزه و جبهه مقاومت، ۲۷ آبان‌ماه همزمان با سراسر کشور در کرمان برگزار می‌شود. معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان با اعلام این خبر گفت که این راهپیمایی در شهر کرمان ساعت ۱۵ از مسیر چهارراه ابن‌سینا تا میدان عاشورا برگزار خواهد شد. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، نشست نوشته کرمانی‌ها در حمایت از مردم غزه راهپیمایی می‌کنند اولین بار در پایگاه خبری گلدشت کرمان. پدیدار شد.

[#item_full_content] 

گلدشت کرمان/ راهپیمایی ملی حمایت از مردم مظلوم غزه و جبهه مقاومت، ۲۷ آبان‌ماه همزمان با سراسر کشور در کرمان برگزار می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان با اعلام این خبر گفت که این راهپیمایی در شهر کرمان ساعت ۱۵ از مسیر چهارراه ابن‌سینا تا میدان عاشورا برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه و جبهه مقاومت با مدیریت معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان و با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نمایندگان نیروهای مسلح و دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردمی برگزار شد.

علی بیگ‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان در این نشست گفت: «رژیم غاصب صهیونیستی برای اینکه ضعف اطلاعاتی، دفاعی و امنیتی خود را در عملیات طوفان‌الاقصی جبران کند به نسل‌کشی مردم مظلوم غزه دست زده است».

وی افزود: «جنایت کنونی اسرائیل در تاریخ معاصر دیده نشده است و برای رسیدن به مقاصد شوم خودشان دست به نسل‌کشی زده‌اند».

معاون استاندار کرمان اضافه کرد: «راهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم غزه، کمترین کاری است که در این برهه از زمان می‌توان انجام داد».

بیگ‌زاده گفت: «در استان کرمان نیز همزمان با سراسر کشور، ساعت ۱۵ روز شنبه ۲۷ آبان‌ماه راهپیمایی ملی حمایت از مردم مظلوم غزه و جبهه مقاومت برگزار می‌شود».

گفتنی است راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه و جبهه مقاومت در شهر کرمان از مسیر چهارراه ابن‌سینا تا میدان عاشورا برگزار می‌شود.

نوشته کرمانی‌ها در حمایت از مردم غزه راهپیمایی می‌کنند اولین بار در پایگاه خبری گلدشت کرمان. پدیدار شد.

 

به اشتراک بگذارید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبل از همه در جریان اخبار قرار بگیرید