Enter your email address below and subscribe to our newsletter

​آغاز به کار و رونمایی از پوستر دومین جشنواره تربیتی شجره‌ طوبی

در آستانه دهه کرامت، از پوستر دومین جشنواره تربیتی شجره‌ طوبی رونمایی شد و این جشنواره آغاز به کار کرد. نوشته آغاز به کار و رونمایی از پوستر دومین جشنواره تربیتی شجره‌ طوبی اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان پدیدار شد.

به گزارش خانه خشتی؛ در آستانه‌ دهه کرامت، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و معاونان تعلیم و تربیت بسیج در سپاه‌های استانی، از پوستر دومین جشنواره‌ تربیتی شجره طوبی رونمایی شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج ضمن تاکید بر لزوم استفاده هدف‌‌مند از تجارب و ایده‌های کنش‌گران حوزه‌ تعلیم و تربیت کشور افزود: اندوخته‌های ما در بسیج باید قواره‌‌ علمی و هنری بگیرد که قابلیت دسترسی داشته باشد.

حجت‌الاسلام سجاد کریمی دبیر دومین جشنواره تربیتی شجره طوبی در سخنانی گفت: در سال قبل ۴ هزار و ۳۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و با بررسی‌های صورت‌ گرفته و اخذ نظر اساتید، با اتخاذ رویکرد تخصصی بر آن شدیم که دومین جشنواره در دو بخش تجارب تربیتی و ایده‌های تربیتی و در قالب مکتوب برگزار شود.

انتهای پیام/

نوشته آغاز به کار و رونمایی از پوستر دومین جشنواره تربیتی شجره‌ طوبی اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان پدیدار شد.

منبع :   ​Read More

به اشتراک بگذارید
فاطمه محمدی
فاطمه محمدی
مقاله‌ها: 27230

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبل از همه در جریان اخبار قرار بگیرید