Enter your email address below and subscribe to our newsletter

​۱۱ هزار هکتار از اراضی روستاهای رفسنجان سند دار می‌شوند

فرماندار رفسنجان گفت: در ۱۵۷ روستای این شهرستان قرار است در مرحله اول به میزان ۱۱ هزار هکتار از اراضی کشاورزی تهیه نقشه، مستندسازی و تشکیل پرونده به صورت رایگان انجام و در نهایت سند تک برگ صادر شود. نوشته ۱۱ هزار هکتار از اراضی روستاهای رفسنجان سند دار می‌شوند اولین بار در سایت تحلیلی خبری روراستی. پدیدار شد.

فرماندار رفسنجان گفت: در ۱۵۷ روستای این شهرستان قرار است در مرحله اول به میزان ۱۱ هزار هکتار از اراضی کشاورزی تهیه نقشه، مستندسازی و تشکیل پرونده به صورت رایگان انجام و در نهایت سند تک برگ صادر شود.

به گزارش روراستی، حسین رضایی در جلسه ای که با حضور دهیاران و رییس ثبت اسناد و املاک شهرستان برگزار شد اظهار کرد: تا کنون ۲۱ هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان دارای سند تک برگ شده اند.

وی افزود: از آنجایی که صاحبان این سند می توانند از مزایای آن از جمله استفاده از تسهیلات کم بهره، سوخت یارانه ای، وثیقه گذاشتن، جلوگیری از اختلافات ملکی، افساد و غیره بهره مند شوند طرح حدنگاری ( نقشه برداری، مستندسازی و تشکیل پرونده تا صدور سند) در مرحله نخست برای ۱۱ هزار هکتار از اراضی در ۱۵۷ روستا را اجرا خواهیم کرد.

رضایی ادامه داد: در مرحله بعدی نیز پس از سند دار شدن این ۱۱ هزار هکتار، قصد داریم برای ۱۸ هزار هکتار دیگر این طرح را اجرا نماییم.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان صدور سند تک برگ می توانند به دهیاری مراجعه نمایند تصریح کرد: ۶۷۱ روستا در کل شهرستان وجود دارد که ۱۵۷ روستا شامل این طرح در مرحله اول هستند و در آینده نزدیک لیست روستاها به اطلاع عموم می رسد.

 

بیش از ۸۰ هزار هکتار باغ در رفسنجان وجود دارد که به مرور زمان قرار است برای آن ها سند تک برگ صادر شود که در این زمینه همکاری کشاورزان و دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستاها را می طلبد.

نوشته ۱۱ هزار هکتار از اراضی روستاهای رفسنجان سند دار می‌شوند اولین بار در سایت تحلیلی خبری روراستی. پدیدار شد.

منبع :   ​Read More

به اشتراک بگذارید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبل از همه در جریان اخبار قرار بگیرید