Enter your email address below and subscribe to our newsletter

​اجرای تقاطع غیرهمسطح در میدان بیرم‌آباد و سه‌راهی سیلو هرچه زودتر شروع شود

تویسرکانی، با بیان اینکه ساماندهی و اجرای تقاطع غیرهم‌سطح در میدان «بیرم‌آباد» و سه‌راهی «سیلو»، ازجمله کارهایی است که باید هرچه زودتر شروع شود، گفت: از قرارگاه خاتم به‌عنوان یک پیمانکار قوی می‌خواهیم به میدان بیاید و تا آنجاکه امکان دارد، کمک کنند.

به دیگران هم بگویید

به گزارش کرمان‌نو به نقل از کرنا، محسن تویسرکانی، در این دیدار که با حضور مدیرعامل مؤسسه شهید رجایی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص)، مدیر پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در کرمان، و برخی دیگر از مسئولان این قرارگاه، معاونان مالی و اقتصادی و حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار و مدیر املاک شهرداری کرمان، به‌منظور بررسی مسائل پروژه‌های مشترک شهرداری کرمان و این قرارگاه برگزار شد، گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص)، از پیمانکارانی است که هیچ حاشیه‌ای ندارد و سیستم‌های امنیتی و نظارتی کشور، نگاه خوبی به این مجموعه دارند.

سرپرست شهرداری کرمان افزود: به همین دلیل کارفرمایان خیلی راحت‌تر و بهتر می‌توانند با این مجموعه همکاری کنند.

او با اشاره به برخی محدودیت‌های مالی در شهر کرمان گفت: درعین‌حال معتقدیم باید پروژه‌هایی که برای شهر و شهروندان مفید است، شروع شود.

سرپرست شهرداری کرمان، با بیان اینکه کارها نباید متوقف شود و حتی معتقدم باید یک پروژه را شروع کرد تا درنهایت اجرا شود، گفت: انتظار داریم پیمانکارانی که پشتوانۀ قوی‌ای دارند نیز به میدان بیایند و به ما کمک کنند؛ چراکه کرمان، شهر سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی است و باید نگاه ویژه‌ای به این شهر داشت.

تویسرکانی، با بیان اینکه ساماندهی و اجرای تقاطع غیرهم‌سطح در میدان «بیرم‌آباد» و سه‌راهی «سیلو»، ازجمله کارهایی است که باید هرچه زودتر شروع شود، گفت: از قرارگاه خاتم به‌عنوان یک پیمانکار قوی می‌خواهیم به میدان بیاید و تا آنجا که امکان دارد، کمک کنند.

او همچنین بیان کرد: مسائل و مشکلات مطرح‌شده در خصوص پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) در شهر کرمان را بررسی و تا آنجا که امکان دارد، آنها را حل می‌کنیم.

سرپرست شهرداری کرمان تأکید کرد: موضوعاتی در کرمان وجود دارد که باید پیگیری شوند؛ در کرمان کار بر زمین‌مانده زیاد است و من و همکارانم پیگیر موضوعات هستیم.

در ادامۀ این نشست، مدیرعامل مؤسسه شهید رجایی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) نیز، با بیان اینکه افتخار می‌کنیم در شهر سردار سلیمانی خدمت می‌کنیم، گفت: حضور ما در شهر کرمان، به‌واسطۀ سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی بود.

رضا مقیسه افزود: آخرین پروژه‌ای که قرارداد آن سال‌های پیشین منعقد شده، پل «شهدای خلبان» است که از سال ۹۱ معطل‌مانده که این موضوع در شأن قرارگاه سازندگی خاتم و شهرداری کرمان نیست؛ بنابراین، فرمانده قرارگاه تأکید کرده این پروژه هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف و تکمیل شود.

او ادامه داد: یک‌سری مشکلات مربوط به منابع غیرنقدی شهرداری کرمان است؛ وقتی منابع مهم یک پروژه مشکل داشته باشد، پروژه پیش نمی‌رود که باید با هم آن را حل کنیم.

مقیسه، زمان‌بربودن فرایند واگذاری زمین و ملک و قیمت‌گذاری املاک و واگذاری اسناد را ازجمله مشکلات موجود دانست و اظهار امیدواری کرد این مشکلات با این نشست رفع شوند.

در ادامه، مدیر املاک شهرداری کرمان و مدیر پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) در کرمان و برخی دیگر از مسئولان این قرارگاه، به بیان مسائل موجود پرداختند و مقرر شد در جلسات کارشناسی با حضور شهردار، این مسائل مرتفع شود.

منبع :   ​Read More

به اشتراک بگذارید
الهام سرگزی
الهام سرگزی
مقاله‌ها: 26416

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبل از همه در جریان اخبار قرار بگیرید