Enter your email address below and subscribe to our newsletter

​برگزاری محفل «عرض ارادت به آستان امام رضا(ع)» در کرمان

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان؛ محفل «عرض ارادت به آستان مقدس حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع)» از سوی دبیرخانه جشنواره بین‌المللی شعر فارسی رضوی و به‌مناسبت بیست‌و‌نهمین دوره این جشنواره، در حسینیه مرحوم حاج ماشاءالله خدادادپور (پیرغلام حسینی و شفایافته آن حضرت) و به‌صورت عمومی برگزار خواهد شد. این مراسم پنجشنبه شب، ۲۰ اردیبهشت‌ماه و همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود و حامد عسکری اجرای این مراسم را برعهده دارد. ناصر فیض و حنیف طاهری نیز از مهمانان ویژه این محفل ادبی و معنوی هستند و اساتید مهمان و شاعران برگزیده در این برنامه به شعرخوانی می‌پردازند. انتهای خبر/م

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان؛ محفل «عرض ارادت به آستان مقدس حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع)» از سوی دبیرخانه جشنواره بین‌المللی شعر فارسی رضوی و به‌مناسبت بیست‌و‌نهمین دوره این جشنواره، در حسینیه مرحوم حاج ماشاءالله خدادادپور (پیرغلام حسینی و شفایافته آن حضرت) و به‌صورت عمومی برگزار خواهد شد.

این مراسم پنجشنبه شب، ۲۰ اردیبهشت‌ماه و همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود و حامد عسکری اجرای این مراسم را برعهده دارد. ناصر فیض و حنیف طاهری نیز از مهمانان ویژه این محفل ادبی و معنوی هستند و اساتید مهمان و شاعران برگزیده در این برنامه به شعرخوانی می‌پردازند.

انتهای خبر/م

منبع :   ​Read More

به اشتراک بگذارید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبل از همه در جریان اخبار قرار بگیرید