Enter your email address below and subscribe to our newsletter

مسیر فیدکوئیه به بیدان در کوهبنان بزودی آسفالت و بهره برداری خواهد شد

فرماندار کوهبنان گفت: بر اساس قول پیمانکار مسیر شش کیلومتری فیدکوئیه به منطقه بیدان کوهبنان بزودی آسفالت و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به دیگران هم بگویید

[#item_full_content] 

صدای زرند – نامجو کوهبنانی: مجید توکلی فرماندار کوهبنان به اتفاق سرپرست معاونت و بخشدار مرکزی کوهبنان از جاده در حال احداث فیدکوئیه به منطقه بیدان بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند پیشرفت کار، ساخت پل و ابنیه قرار گرفتند.

در این بازدید فرماندار کوهبنان گفت: راه های مواصلاتی در توسعه و پیشرفت روستاها و شهرها نقش مهم و اساسی دارند و باعث رونق اقتصاد و اشتغال می شوند.

وی یادآور شد: با مساعدت نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری روکش آسفالت جاده از دهستان خرمدشت کوهبنان تا زرند در ۴ فاز با صرف اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان در حال انجام است که تاکنون دو فاز آن اجرایی شده است.

فرماندار کوهبنان ادامه داد: در بودجه سال آینده مبلغی جهت مطالعه، تعریض و آسفالت جاده بیدان به حسین آباد و ورودی روستای بیدان تخصیص داده می شود.

وی همچنین از تخصیص بودجه برای مطالعه و تعریض جاده بیدان به کهن خبر داد و افزود: امیدواریم با احداث این مسیر ارتباط مردم منطقه باروستاهای استان یزد سهل تر شود.

توکلی تاکید کرد: بر اساس قول پیمانکار مسیر شش کیلومتری فیدکوئیه به منطقه بیدان بزودی آسفالت و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

در ادامه امین سلاجقه پیمانکار جاده گفت: در پروژه احداث جاده فیدکوئیه به بیدان در طول شش کیلومتر ۱۵۰ هزار متر مکعب خاک برداری و ۶۰ هزار متر مکعب خاک ریزی انجام شده است.

وی ابراز داشت: در طول مسیر ۲۳۰ متر آب روی یک متری و سه دهنه آب روی سه متری احداث شده و احداث سه دهنه پل در ورودی بیدان در دستور کار قرار دارد.

سلاجقه ابراز داشت: ۲۷۰ متر مکعب دیوار هدایت آب های سطحی ، ۱۵۰ مترخروجی پل انجام شده است.

وی بیان داشت: ده هزار متر مکعب زیر اساس انجام شده و از مسیر شش کیلومتری ۲۲۰۰ متر آسفالت شده و ۳۸۰۰ متر باقی مانده مسیر تا آذر ماه آسفالت خواهد شد.

انتهای پیام/

 

به اشتراک بگذارید
ادمین
ادمین

صدای زرند؛ صدای مردم زرند (و کوهبنان)

پایگاه خبری تحلیلی “صدای زرند” محیطی کاملاً آزاد و مردمی است که هدف اصلی آن بیان دیدگاه ها، انتقادات و درد دل های مردم عزیز شهرستان‌های زرند و کوهبنان به مسئولین این شهرستان ها می‌باشد. در این راستا از تمامی شهروندان عزیز تقاضا دارد که آزادانه و محترمانه، نظرات سازنده خود را در قالب انتقاد و پیشنهاد در اختیار این پایگاه قرار دهند تا بتوانیم نظرات شما را از این طریق به گوش مسئولین مربوطه در شهرستان برسانیم.

امید است که با همت تمامی شما دوستان عزیز بتوانیم انتقادات، پیشنهادات و درد دل های شما و نیز کمبودها موجود را به دور از هرگونه اغراق و مسائل سیاسی به گوش مسئولین مربوطه برسانیم و در این راه از مسئولین محترم شهرستان های زرند و کوهبنان نیز تقاضا داریم تا کمال همکاری را در رفع تمامی مشکلات موجود داشته باشند تا بتوانیم در آینده نه چندان دور شهری آباد، زیبا و به دور از هرگونه مشکل را داشته باشیم.

منتظر نظرات، پیشنهادات و انتقادات تمامی شما دوستان و کاربران عزیز هستیم.

لازم به ذکر است که پایگاه خبری تحلیلی “صدای زرند” یک محیط کاملاً مستقل و آزاد می باشد و هیچگونه تعهدی در مورد اجرایی شدن پیشنهادات همشهریان و رفع مشکلات از طرف مسئولین مربوطه ندارد.

همچنین پایگاه خبری تحلیلی صدای زرند، با تصمیم هیات نظارت بر مطبوعات (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران)، با شماره مجوز ۹۴/۱۴۷۰ و تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران و نظارت این هیات به وظیفه رسانه ای و مطبوعاتی خود در فضای مجازی می پردازد.

صاحب امتیاز: جواد زمانی

مدیرعامل: حسن ضیاءالدینی

زمینه فعالیت:

تمامی حوزه های خبری اعم از بیداری اسلامی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی بین الملل، عکس، گرافیک، صوت و فیلم و …

مقاله‌ها: 378

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبل از همه در جریان اخبار قرار بگیرید