Enter your email address below and subscribe to our newsletter

​پایه اقدامات سازمان بسیج سازندگی، عنوان شعار سال

سرتیپ دوم ناصر بهروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «راه آرمان»؛ ضمن گرامیداشت هفدهم اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری در سال ۱۳۷۹ گفت: مجموعه سازمان بسیج سازندگی، یکی از مجموعه‌های پر خیر و برکت نظام است که در سپاه و بسیج شکل گرفته است. جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه آثار، برکات و خیرات مجموعه سازمان بسیج سازندگی برای جامعه و به‌ویژه قشر مستضعف و کم‌برخوردار عیان است، ابراز کرد: تنوع و تکثر مأموریت‌های سازمان بسیج سازندگی از ابتدای شکل‌گیری تاکنون متناسب با نیاز مردم بوده است. وی با تأکید بر اینکه بزرگ‌ترین ظرفیت بسیج سازندگی، نیروی انسانی و توانمند کردن این ظرفیت برای رفع نیازهای جامعه و مردم است، اظهار کرد: سازمان بسیج سازندگی توانسته فعل خواستن را صرف و این فعل را به توانمندی تبدیل کند. بهروز با اشاره به اینکه یکی از اقدامات بسیج سازندگی، ورود به عرصه محرومیت‌زدایی است که تنوع این کار بسیار زیاد است، گفت: سازمان بسیج سازندگی، کارهای خُرد و کلان بسیاری در بخش‌های مختلفی انجام داده و مقوله‌ای که می‌توانیم به آن افتخار کنیم، ترویج فرهنگ کار، تلاش و مشارکت با مردم است. جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: فرهنگ کار و تلاش در دانشگاه‌ها و جامعه نخبگانی ما ترویج یافته و در جاهایی که نیاز به خدمت بوده، جامعه نخبگانی از اقشار مختلف مهندسین صنعت، معدن، کشاورزی، پزشکان و غیره حضور پیدا کرده‌اند. وی ادامه داد: تنوع اقدامات سازمان بسیج سازندگی در عرصه‌های بهداشتی، درمانی، آموزشی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بسیار زیاد است و کارهای زیرساختی بزرگی در سطح استان به‌همت سازمان بسیج سازندگی انجام شده است. بهروز تأکید کرد: امروز با ظرفیت نیروهای جهادی، در قرارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام، آب‌رسانی به ۶۶۴ روستا در سطح استان انجام می‌دهیم که در این عرصه، ۵۰۰ روستا با ظرفیت بسیج سازندگی و توان گروه‌های جهادی انجام می‌شود و بخش دیگری از این کار را قرارگاه خاتم‌الانبیا انجام می‌دهد. جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: سازمان بسیج سازندگی الگو بسیار خوبی است؛ این نهاد اقدامات عرصه‌های متعدد خود را باکیفیت و ارزان انجام و در اختیار مردم می‌گذارند؛ سازمان بسیج سازندگی در حوزه احداث، بازسازی و به‌سازی راه‌های روستایی و بین مزارع، عرصه آبخیز و آبخوان کارهای بزرگی انجام داده است. وی گفت: فلسفه وجودی و تشکیل سازمان بسیج سازندگی بر مبنای نیاز مردم است و ما ظرفیت‌هایی را که در اختیار داریم به‌کار می‌بریم؛ چراکه بسیاری از ظرفیت‌ها مغفول مانده‌اند و امروز با ظرفیت‌های مغفول مانده، کارهای بزرگی انجام می‌شود. بهروز با اشاره به عنوان شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» ابراز کرد: عنوان نام‌گذاری شده امسال، پایه و اساس سازمان بسیج سازندگی است؛ چراکه بسیج سازندگی برخاسته از بطن مردم است و اقداماتش در راستای نیاز مردم برای آبادانی، محرومیت‌زدایی، تولید و غیره است. جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن اشاره به مطلب فوق خاطرنشان کرد: به‌عنوان مثال صندوق‌های قرض‌الحسنه‌ای داریم که بستر بسیار خوبی در عرصه تولید است که با استفاده از ظرفیت مردم، حرکت‌های جهادی را می‌توانیم انجام دهیم. انتهای خبر/م

سرتیپ دوم ناصر بهروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «راه آرمان»؛ ضمن گرامیداشت هفدهم اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری در سال ۱۳۷۹ گفت: مجموعه سازمان بسیج سازندگی، یکی از مجموعه‌های پر خیر و برکت نظام است که در سپاه و بسیج شکل گرفته است.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه آثار، برکات و خیرات مجموعه سازمان بسیج سازندگی برای جامعه و به‌ویژه قشر مستضعف و کم‌برخوردار عیان است، ابراز کرد: تنوع و تکثر مأموریت‌های سازمان بسیج سازندگی از ابتدای شکل‌گیری تاکنون متناسب با نیاز مردم بوده است.

وی با تأکید بر اینکه بزرگ‌ترین ظرفیت بسیج سازندگی، نیروی انسانی و توانمند کردن این ظرفیت برای رفع نیازهای جامعه و مردم است، اظهار کرد: سازمان بسیج سازندگی توانسته فعل خواستن را صرف و این فعل را به توانمندی تبدیل کند.

بهروز با اشاره به اینکه یکی از اقدامات بسیج سازندگی، ورود به عرصه محرومیت‌زدایی است که تنوع این کار بسیار زیاد است، گفت: سازمان بسیج سازندگی، کارهای خُرد و کلان بسیاری در بخش‌های مختلفی انجام داده و مقوله‌ای که می‌توانیم به آن افتخار کنیم، ترویج فرهنگ کار، تلاش و مشارکت با مردم است.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: فرهنگ کار و تلاش در دانشگاه‌ها و جامعه نخبگانی ما ترویج یافته و در جاهایی که نیاز به خدمت بوده، جامعه نخبگانی از اقشار مختلف مهندسین صنعت، معدن، کشاورزی، پزشکان و غیره حضور پیدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: تنوع اقدامات سازمان بسیج سازندگی در عرصه‌های بهداشتی، درمانی، آموزشی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بسیار زیاد است و کارهای زیرساختی بزرگی در سطح استان به‌همت سازمان بسیج سازندگی انجام شده است.

بهروز تأکید کرد: امروز با ظرفیت نیروهای جهادی، در قرارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام، آب‌رسانی به ۶۶۴ روستا در سطح استان انجام می‌دهیم که در این عرصه، ۵۰۰ روستا با ظرفیت بسیج سازندگی و توان گروه‌های جهادی انجام می‌شود و بخش دیگری از این کار را قرارگاه خاتم‌الانبیا انجام می‌دهد.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: سازمان بسیج سازندگی الگو بسیار خوبی است؛ این نهاد اقدامات عرصه‌های متعدد خود را باکیفیت و ارزان انجام و در اختیار مردم می‌گذارند؛ سازمان بسیج سازندگی در حوزه احداث، بازسازی و به‌سازی راه‌های روستایی و بین مزارع، عرصه آبخیز و آبخوان کارهای بزرگی انجام داده است.

وی گفت: فلسفه وجودی و تشکیل سازمان بسیج سازندگی بر مبنای نیاز مردم است و ما ظرفیت‌هایی را که در اختیار داریم به‌کار می‌بریم؛ چراکه بسیاری از ظرفیت‌ها مغفول مانده‌اند و امروز با ظرفیت‌های مغفول مانده، کارهای بزرگی انجام می‌شود.

بهروز با اشاره به عنوان شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» ابراز کرد: عنوان نام‌گذاری شده امسال، پایه و اساس سازمان بسیج سازندگی است؛ چراکه بسیج سازندگی برخاسته از بطن مردم است و اقداماتش در راستای نیاز مردم برای آبادانی، محرومیت‌زدایی، تولید و غیره است.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن اشاره به مطلب فوق خاطرنشان کرد: به‌عنوان مثال صندوق‌های قرض‌الحسنه‌ای داریم که بستر بسیار خوبی در عرصه تولید است که با استفاده از ظرفیت مردم، حرکت‌های جهادی را می‌توانیم انجام دهیم.

انتهای خبر/م

منبع :   ​Read More

به اشتراک بگذارید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبل از همه در جریان اخبار قرار بگیرید