Enter your email address below and subscribe to our newsletter

​کشف ۱۵۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در نرماشیر

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «راه آرمان» و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر، سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح این خبر گفت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان نرماشیر هنگام کنترل نامحسوس خودروهای عبوری زاهدان نرماشیر به یک دستگاه کامیون عبوری مشکوک و آن را متوقف و در بررسی اولیه متوجه وجود جاساز در قسمت‌های مختلف آن شدند. وی افزود: در ادامه ماموران با انتقال این کامیون به پارکینگ و بررسی دقیق‌تر آن مقدار ۱۵۰ کیلوگرم شیشه کشف و راننده این کامیون که از سمت مرزهای شرقی عازم مرکز کشور بود را دستگیر کردند. فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: این متهم که در صدد انتقال این محموله روان‌گردان و فوق‌العاده خطرناک شیشه از شرق به دیگر نقاط کشور بود پس از واکاوی اطلاعاتی و تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد. انتهای خبر/ برجی

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «راه آرمان» و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر، سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان نرماشیر هنگام کنترل نامحسوس خودروهای عبوری زاهدان نرماشیر به یک دستگاه کامیون عبوری مشکوک و آن را متوقف و در بررسی اولیه متوجه وجود جاساز در قسمت‌های مختلف آن شدند.

وی افزود: در ادامه ماموران با انتقال این کامیون به پارکینگ و بررسی دقیق‌تر آن مقدار ۱۵۰ کیلوگرم شیشه کشف و راننده این کامیون که از سمت مرزهای شرقی عازم مرکز کشور بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: این متهم که در صدد انتقال این محموله روان‌گردان و فوق‌العاده خطرناک شیشه از شرق به دیگر نقاط کشور بود پس از واکاوی اطلاعاتی و تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای خبر/ برجی

منبع :   ​Read More

به اشتراک بگذارید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبل از همه در جریان اخبار قرار بگیرید