Enter your email address below and subscribe to our newsletter

​کمک به دولت در توسعه‌ کشور با همت بسیج سازندگی

شهباز حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «راه آرمان»؛ ضمن گرامیداشت هفدهم اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری در سال ۱۳۷۹ گفت: تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی‌بر استفاده از نیرو و نشاط جوانان برای سازندگی کشور، غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در عرصه‌های کار و تلاش از جمله اهداف تشکیل سازمان بسیج سازندگی بوده است. نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کمک به دولت در توسعه‌سازی معنوی و مادی کشور به‌ویژه طرح‌های ملی، اشاعه فرهنگ کار و تلاش با بهره‌گیری از روحیه و منش بسیجی در میدان‌های کار و تلاش و ایجاد عرصه‌های جدید جذب جوانان در بسیج از دیگر اهداف تشکیل بسیج سازندگی بوده است. نماینده منتخب مردم کرمان و راور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کمک به محرومیت زدایی، عمران و آبادانی روستاها، کمک به‌حفظ و انسجام بسیجیان، افزایش توان فنی و تجربی بسیجیان، ایجاد فضای مناسب برای تشکیل و یادگیری فعالیت‌های گروهی از جمله اهداف بسیج سازندگی است. رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی کمک به رفع مشکلات بیکاری جوانان، بهره‌برداری از توان متخصصین بسیجی در امور تخصص و سازندگی کشور و کاهش هزینه‌های دولت با استفاده از طرح بسیج سازندگی را از دیگر اهداف تشکیل بسیج سازندگی برشمرد و تصریح کرد: رهبر حکیم انقلاب فرمودند «ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم.» وی با بیان اینکه رهبر حکیم انقلاب فرموده‌اند «هرجا از حرکت جهادی غفلت کنیم عقب ماندیم آنچه انقلاب به مردم ما داد، فرهنگ جهادی در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها به‌کار می‌آید»، عنوان کرد: رهبر انقلاب اسلامی چهار عامل عشق، ایمان، بصیرت و همت را جوهره سازندگی دانستند. حسن‌پور خاطرنشان کرد: تشکیل سازمان بسیج سازندگی به دستور حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای از الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی است و این اقدام  نماد حرکت‌های جهادی، محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم در مقاطع حساس کشور است. انتهای خبر/م

شهباز حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «راه آرمان»؛ ضمن گرامیداشت هفدهم اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری در سال ۱۳۷۹ گفت: تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی‌بر استفاده از نیرو و نشاط جوانان برای سازندگی کشور، غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در عرصه‌های کار و تلاش از جمله اهداف تشکیل سازمان بسیج سازندگی بوده است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کمک به دولت در توسعه‌سازی معنوی و مادی کشور به‌ویژه طرح‌های ملی، اشاعه فرهنگ کار و تلاش با بهره‌گیری از روحیه و منش بسیجی در میدان‌های کار و تلاش و ایجاد عرصه‌های جدید جذب جوانان در بسیج از دیگر اهداف تشکیل بسیج سازندگی بوده است.

نماینده منتخب مردم کرمان و راور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کمک به محرومیت زدایی، عمران و آبادانی روستاها، کمک به‌حفظ و انسجام بسیجیان، افزایش توان فنی و تجربی بسیجیان، ایجاد فضای مناسب برای تشکیل و یادگیری فعالیت‌های گروهی از جمله اهداف بسیج سازندگی است.

رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی کمک به رفع مشکلات بیکاری جوانان، بهره‌برداری از توان متخصصین بسیجی در امور تخصص و سازندگی کشور و کاهش هزینه‌های دولت با استفاده از طرح بسیج سازندگی را از دیگر اهداف تشکیل بسیج سازندگی برشمرد و تصریح کرد: رهبر حکیم انقلاب فرمودند «ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم.»

وی با بیان اینکه رهبر حکیم انقلاب فرموده‌اند «هرجا از حرکت جهادی غفلت کنیم عقب ماندیم آنچه انقلاب به مردم ما داد، فرهنگ جهادی در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها به‌کار می‌آید»، عنوان کرد: رهبر انقلاب اسلامی چهار عامل عشق، ایمان، بصیرت و همت را جوهره سازندگی دانستند.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: تشکیل سازمان بسیج سازندگی به دستور حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای از الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی است و این اقدام  نماد حرکت‌های جهادی، محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم در مقاطع حساس کشور است.

انتهای خبر/م

منبع :   ​Read More

به اشتراک بگذارید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبل از همه در جریان اخبار قرار بگیرید