Enter your email address below and subscribe to our newsletter

​فعالیت‌های خیرخواهانه درمانی نامتوزان است

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان، سیدمهدی طبیب‌زاده، در نشست هم‌اندیشی خیرین حوزه سلامت استان افزود: خیریه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در حوزه بهداشت و درمان گاهی حوزه فعالیت‌های تکراری دارند و واقعا نمی‌دانیم آیا استان به این فعالیت‌ها نیاز دارد؟   وی تصریح کرد: دیده می‌شود در زمینه فعالیت‌های خیرخواهانه در برخی حوزه‌ها امکانات، فعالیت‌های گسترده و بسیاری وجود دارد اما از برخی حوزه‌ها که نیاز جامعه نیز هستند، غافل شده و کمتر به آنها پرداخته شده است. طبیب‌زاده تأکید کرد: راه‌اندازی تشکلی ویژه خیریه‌ها می‌تواند این‌گونه فعالیت‌ها را ساماندهی کند زیرا با انجام مطالعات مشخص، نیازسنجی صورت می‌گیرد و خدمات اولویت‌بندی و برنامه‌ای برای تخصیص منابع طراحی خواهد شد.  رئیس اتاق کرمان ادامه داد: درحال حاضر از بسیاری امکانات مربوط به مجموعه‌های مختلف استفاده نمی‌شود و برخی نهادها ثروت‌های سنگینی دارند که بلااستفاده مانده‌اند و می‌توان از این فرصت در حوزه سلامت استفاده کرد. شایان ذکر است در این نشست برخی خیرین حوزه سلامت به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در رابطه با تهیه نقشه راه و  چگونگی راه‌اندازی تشکل خیریه‌ها پرداختند. انتهای خبر/ طهماسبی

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان، سیدمهدی طبیب‌زاده، در نشست هم‌اندیشی خیرین حوزه سلامت استان افزود: خیریه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در حوزه بهداشت و درمان گاهی حوزه فعالیت‌های تکراری دارند و واقعا نمی‌دانیم آیا استان به این فعالیت‌ها نیاز دارد؟  

وی تصریح کرد: دیده می‌شود در زمینه فعالیت‌های خیرخواهانه در برخی حوزه‌ها امکانات، فعالیت‌های گسترده و بسیاری وجود دارد اما از برخی حوزه‌ها که نیاز جامعه نیز هستند، غافل شده و کمتر به آنها پرداخته شده است.

طبیب‌زاده تأکید کرد: راه‌اندازی تشکلی ویژه خیریه‌ها می‌تواند این‌گونه فعالیت‌ها را ساماندهی کند زیرا با انجام مطالعات مشخص، نیازسنجی صورت می‌گیرد و خدمات اولویت‌بندی و برنامه‌ای برای تخصیص منابع طراحی خواهد شد.

 رئیس اتاق کرمان ادامه داد: درحال حاضر از بسیاری امکانات مربوط به مجموعه‌های مختلف استفاده نمی‌شود و برخی نهادها ثروت‌های سنگینی دارند که بلااستفاده مانده‌اند و می‌توان از این فرصت در حوزه سلامت استفاده کرد.

شایان ذکر است در این نشست برخی خیرین حوزه سلامت به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در رابطه با تهیه نقشه راه و  چگونگی راه‌اندازی تشکل خیریه‌ها پرداختند.

انتهای خبر/ طهماسبی

منبع :   ​Read More

به اشتراک بگذارید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبل از همه در جریان اخبار قرار بگیرید