Enter your email address below and subscribe to our newsletter

​کسب رتبه اول جشنواره «نوجوان سالم» توسط ۲ دختر رفسنجانی

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان؛ سارا جباری ۱۳ ساله با انیمیشن «آشغال تمیز» در رشته «موشن گرافیک» و کیانا گلستانی مقدم ۱۳ ساله با انیمیشن «گوزن رنگین‌کمان» در رشته «خلق شخصیت‌های عروسکی» اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان رتبه اول سیزدهمین جشنواره «نوجوان سالم» را به خود اختصاص دادند. بنابر این خبر، سیزدهمین جشنواره «نوجوان سالم» به‌صورت سراسری از سوی آموزش و پرورش و با موضوعات ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر برگزار شده است. ۱۳هزار دانش‌آموز در این رقابت ثبت‌نام کردند که ۲۲ هزار اثر در جشنواره پذیرفته و در نهایت از ۲۵۴ اثر برگزیده تقدیر شد. تابستان ۱۴۰۳ هم برگزیدگان کشوری مشخص خواهند شد. یادآور می‌شود سارا جباری و کیانا گلستانی اعضای نوجوان مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک رفسنجان هستند که در کارگاه‌ انیمیشن مریم حسین‌پور مربی فرهنگی این مرکز حضور فعال دارند. انتهای خبر/م  

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان؛ سارا جباری ۱۳ ساله با انیمیشن «آشغال تمیز» در رشته «موشن گرافیک» و کیانا گلستانی مقدم ۱۳ ساله با انیمیشن «گوزن رنگین‌کمان» در رشته «خلق شخصیت‌های عروسکی» اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان رتبه اول سیزدهمین جشنواره «نوجوان سالم» را به خود اختصاص دادند.

بنابر این خبر، سیزدهمین جشنواره «نوجوان سالم» به‌صورت سراسری از سوی آموزش و پرورش و با موضوعات ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر برگزار شده است.

۱۳هزار دانش‌آموز در این رقابت ثبت‌نام کردند که ۲۲ هزار اثر در جشنواره پذیرفته و در نهایت از ۲۵۴ اثر برگزیده تقدیر شد. تابستان ۱۴۰۳ هم برگزیدگان کشوری مشخص خواهند شد.

یادآور می‌شود سارا جباری و کیانا گلستانی اعضای نوجوان مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک رفسنجان هستند که در کارگاه‌ انیمیشن مریم حسین‌پور مربی فرهنگی این مرکز حضور فعال دارند.

انتهای خبر/م
 

منبع :   ​Read More

به اشتراک بگذارید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبل از همه در جریان اخبار قرار بگیرید