Enter your email address below and subscribe to our newsletter

​سامانه و پایگاه هر دو در سلامتی کامل هستند، طعمه ی رسانه های معاند نشویم

نوز هم نوشتن در باره ی عملیات "وعده صادق "غرور آفرین و لذت بخش است هر آنچه هم تحلیل کنیم باز هم بخش های دیگری از این اقدام بزرگ باقی می ماند ولی آیا می توان بدون در نظر داشتن مسائل امنیتی و اصل حفاظت اطلاعات در قدرت نظامی از هر آنچه که داریم جهان را مطلع کنیم؟؟؟

به دیگران هم بگویید

صدای زرند – محمد اسلامی؛ هنوز هم نوشتن در باره ی عملیات “وعده صادق “غرور آفرین و لذت بخش است هر آنچه هم تحلیل کنیم باز هم بخش های دیگری از این اقدام بزرگ باقی می ماند ولی آیا می توان بدون در نظر داشتن مسائل امنیتی و اصل حفاظت اطلاعات در قدرت نظامی از هر آنچه که داریم جهان را مطلع کنیم؟؟؟

در حالیکه غالب کنشگرانِ نظامی در اقصی نقاط جهان همچنان از نمایش نظامی و البته خیره کننده ی سپاه‌ پاسداران انگشت به دهان بودند که بناگاه خبر دیگری در رسانه ها منتشر شد.

شنیده شدن صدا و روئیت چند شی پرنده کوچک در اصفهان و البته در پایگاه هوائی ارتش . پایگاهی که گویا با سامانه S300 هم مراقبت میشد.

براستی هدف دشمن از دروغ پردازی در اجرای عملیات ریزپرنده های خود چیست؟

و چرا مداوما بر راستی آزمایی ایران در بی ارزش بودنِ آن اتفاق کوچک در اصفهان اصرار دارند؟؟

اجازه بدهید یک بار دیگر این خبر را آنطور که واقعیت آن است بازنویسی کنم.

از اولین ساعاتِ مشاهده ی تعدادی پهپادک در آسمان اصفهان و حوالی پایگاه هوائی ارتش ،طبق معمول رسانه های داخل و خارج به تجزیه تحلیل خبر پرداختند و در حالیکه حتی هنوز هیچ کسی خبر موثقی از این اتفاق نداشت تحلیل ها شروع شد.

اگر خوی مکارانه ی دشمن در بازی رسانه ای را که بیشتر در جهت تاثیر بر مسائل روحی روانی مردم و تزریق ترس در لایه های اجتماعی و مقابله با افزایش غرور و عزتِ ملی در بین مردم و بویژه جوانان و تحت الشعاع قرار دادنِ اهمیت اقدام سپاه در فراتر از مرزهای جغرافیایی منطقه چشم پوشی کنیم آیا می توان دلیل یا دلایل دیگری از این اهتمام رسانه ای دشمن استنتاج کنیم؟؟

پس از خبر مذکور،بلافاصله شبکه های ضدایرانی اینترنشنال، صدای آمریکا، بی بی سی و دهها و صدها شبکه ی رسانه ای اقدام به اجرای نقشه ی اتاق فکرشان با قصه پردازی های دروغین و با استفاده از باصطلاح تحلیلگران دست آموزِ آمریکایی صهیونیستی کردند .

هر چقدر در رسیدن به مقاصد خود دچار شکست و یا سرخوردگی می شدند اما متاسفانه گاهی درشبکه‌های داخلی کشورمان هم این روش اجرا می شد اما نه به معنای تولید کننده ی خبر بلکه صرفا بعنوان بازنشر خبر.!! گوئی خواسته یا ناخواسته تبدیل به سخنگوی دشمن می شدند با اینحال اما واکنشِ کاربران غیر ایرانی و هوادارانِ جریان مقاومت جالب بود. آیکون های متناسب با قدرت و محبوبیت ایران ذیلِ اخبارِ عملیاتِ وعده صادق و آیکون های تمسخر آمیز، ذیلِ اخبار حضور ریزپرنده های اسرائیلی در آسمان اصفهان نشان می‌داد که افکار عمومی جوامع عربی و آزادیخواهان سایر کشورها خبرهای طرف ایرانی را تائید و اخبار طرفِ صهیونیستی را مردود کرده اند و در ادامه،محبوبیتِ سپاه نیز لحظه به لحظه فزونی می گرفت که به هیچ‌وجه بابِ میل دشمنان نبود.

حال که بخشی از نقشه های نخ نمای بنگاه‌های دروغ و فریب آشکار شد باید به وجه دیگر این جریان رسانه ای هم مورد مداقه جدی قرار گیرد.وجهی که بسیار زیرکانه و خطرناک ترسیم شده است

قطعا شما می پرسید آن لایه پنهان و خطرناک چیست؟پاسخ در ادامه می آید.

رسانه های حامی رژیم صهیونیستی در راس آنها اینترنشنال از بزرگی خسارات به پایگاه اصفهان قصه سرایی کرده و می کنند حال آنکه خودشان بهتر از هر کس دیگری به دروغ بودنِ ادعای صهیونیست ها ایمان دارند و واقعیت این است که دشمن در هر حرکتی بدنبال اهدافی خاص می گردد که تا اینجای کار یک روش روتین شده ای در حال اجرا هست که اصلا هم تازگی ندارد ) اما،

احتمالا دقت کردید که در این بین اینترنشنال و هم ردیفانش از خسارات بزرگ در پایگاه اصفهان حرف می‌زنند و می‌گویند اگر ایران خسارتی ندیده پس چرا اسناد و عکس‌ها را منتشر نمی کند!! و شوربختانه ، برخی از مردم نیز با این درخواست بیگانگان هم سو شده اند در حالیکه احتمالا نمیدانند که این همان نقطه ی اصلی و هدفِ غائی دشمن است یعنی بدست آوردن اطلاعات درباره ی قدرت دفاعی،نظامی کشور با استفاده از این ترفندِ رسانه ای هستند.دشمن انتظار دارد با این ترفند، افراد ساده اندیش را برای ثابت کردنِ دروغِ دشمن تهییج کند بلکه اقدام به انتشار تصاویر و اخباری سری و حتی به کلی سری کنند. موضوعی که اگر چه تئوریسین های نخبه ی نظامی کشور کاملا به آن اشراف دارند منتهی در این بین امکان دارد تا یک شهروند یا حتی یک خبرنگار به ابزار دشمن تبدیل شود و اطلاعات مهمی بدین روش کسب نمایند. لذا بنظر می رسد که تلاش برای تبیین اهداف دشمن از این بازی رسانه ای باید در اولویت قرار گیرد.

و اما در پایان آنچه که کاملا مشخص است این است که هم حال پایگاه خوب است و هم حالِ سامانه دفاعی مان.

منبع :   ​Read More

به اشتراک بگذارید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبل از همه در جریان اخبار قرار بگیرید